2021. január 2., szombat

Újév-tatai tókör-Görög hetünk zárása

Online Szilveszterem volt...Egyedül voltam itthon.Én biztosan betartottam a vírus miatt előírt szabályokat...Nehezen bírtam,de most ez van/volt.A bejegyzés utolsó fotója megmutatja hogyan is volt...

És itt pedig Tatai fotóink...párom meglepett az év első napján utazással,ezzel kárpótolva a Szilvesztert...

Tóparti pezsgőzés volt...Görög meglepikkel,mert Görög-nemzeti hét van nálunk...

Isteni görög nasival.

És pezsgőt ittunk,alkoholmenteset.A tóparton.

Minden pillanata jó volt...Eltört pohárral,mert szétfagyott a műanyag:))))

És a szemüvegben nem éppen voltunk észrevétlen jelenség...de hát mi hagyományt csinálunk ebből ezentúl,mert nagyon jó érzetekkel zártuk a napot.A Baklava is ízletes volt nagyon-Most ettem először ilyet!

A tó télen-nyáron csodálatos.Körbesétáltuk.Több km után jól elfáradtunk.

a Görög szobrunkkal.Hát én beleláttam.Kérdeztem a Párom te is látod benne?Hát látta:)))))))))-így készült is egy fotó a Görög albumba.




A só....hát amilyen körítéssel kaptam..nagyon tetszett!!!És az édességek meglepően jók voltak!És görögök!

A gesztenyepüré kandírozott narancsos volt és fűszeres.Hát görög narancs-ezért görögös:))))))))A tókör séta alatt ég a kalória,ezért lehetett nasizni is!
A Zorba táncra is sor került...Hát a bokán rúgás is megtörtént.Talán ez a tánc nem lesz a kedvencünk:))).

Vásárlás is történt a görög salátához.



Isteni finom lett.
Ilyet máskor is fogunk enni az biztos!


Újévi pogácsák is készültek.4 összetevős nagyon egyszerű pogi.Búzarétesliszt is került bele,nagyon finom lágy lesz a tészta tőle!

És a pogikba került újévi üzenet is belehajtogatva.Egy pogi 1000 ft-ot ér.Még nem találtuk meg azt a pogi-üzit.(szomszéd V.néninek is vittünk kóstolót)
Sokat voltunk a konyhában a Párommal.
A Görög hét jól sikerült.A Görög saláta vacsira készült.Alatta görög eredeti zene szólt.Hát,nem lesz a kedvencünk az a fajta zenei stílus!
A Görög-szellemben tóparti koccintás jó hangulatos volt,most a hét :Északi sark lesz.
Izgalmasnak ígérkezik.Ezt most én találtam ki!
Már vannak tervek,az étel is megvan!Sőt Nővérem a Konyhafőnők c.műsorba vitt étele is elég északi,kértem tőle segítséget a gasztronómiában ő otthon van.
A Pingvin-tánc-ot járhatjuk a hűtőig,meg vissza...azt hiszem ezzel sok elrontott zorba-lépés nem következik be.


A kezem gyógyul...mert mindig az van ami még nem volt.De nem adom fel!

És íme az online Szilveszter!Hát...eléggé lehangoló az online-tér...ezért írtam itt aztán látszik mennyire jó volt a pezsgő után jót aludni....
A Gyerekeimről nem tudok feljegyzést írni.Annyira kamaszok,azaz az egyik már felnőtt,hogy néha azt hiszem nem ez a lakcímük....de online-térben persze kívántak boldog új évet nekem.

Ui:Én elővettem a testsúly mérleget.SZERINTEM TEDD MEG TE IS!
Néha nem árt egy miheztartás!És most így év elején időszerű!





A bejegyzés forrása:Ónodi Gábor,Facebook oldaláról valók.
Felnézek rá!Tesz az egészségéért!Hiteles!
Szerintem tegyünk mi is úgy mint Ő!!!!


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése