2021. január 27., szerda

"Mi legyen az ebéd?"-"Vállrántás"

Hmm.Otthon édes otthon.
Fejfájás...
Már nem tudom mitől..szél...kimerültség..vagy valami kór kerülget?
Mindenesetre egy Dolce-kávégépben készült kávéhoz van kedvem.

M olyan aranygaluskát készített,hogy nem hittem el,hogy ő készítette.Finom volt és hibátlan kinézetre.
Aztán még kételkedtem utána is,hogy biztosan nem vetted????Az Insta posztjaiba találtam meg mikor a munkahelyemen ránéztem,azaz tudtam,hogy valami finomság vár odahaza.
Hát nagyon ügyes és 10/10-es az aranygaluskája.De!Cukorral és nem számolt ch-t.Hát...nagyon megdobja a cukrot....ezért viszont elmarasztalom.

P hihetetlen nem evő mostanában.Csak tésztát főztem ki neki tegnap.Sorsára bíztam mit tesz rá.Nagyon-nagyon nehéz így főzni...és most ezek a plusz főzöcskék amit megejt a két kamasz.....most már ténylegesen nem tudom mire van szükség a boltból mert mire hazaérek huss elfogy egy mappa tojás,vagy éppen nem lesz otthon főzőtejszín vagy a tej is hiányozhat...

Itt lehet mondani nekem semmi nem jó...
Nem erről van szó,de az biztos,hogy nagyon résen kell lenni a konyhában,hogy nagyjából minden rendben legyen.
Most tanulom azokat az ételeket amik:
"Mi legyen az ebéd??"
-Vállrántás.
Ezeket az ételeket nehéz megfőzni....




 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése