2021. január 13., szerda

Január 13.-Sweetmami ünnepel/t/


Francia hét...jó,és rövid összefoglalót találtam a  Francia gasztronómiáról!(Forrás:You Tube)
Már a meglepi ajándékot beszereztem.Megjegyzem azért a Franciák tudnak élni!!!
Érdekességképp mondtam Etióp hét is lesz és utánanéztem.....gondolván az éhinség miatt nem találok erről infókat.Remek gasztronómia van azon a területen is.A kenyerük érdekes....úgyhogy lesz Etióp hét is,mert nagyon érdekes ízvilág....a bónusz ajándék arra a hétre nem lesz annyira egyszerű ötlet,de megoldjuk!
Szülinapomra adtam magamnak egy online jóga órát!Így volt tökéletes a napom és a sok köszöntéssel!💓

Még a gép is....

És egy remek körforgalommal várt a kezdő képernyő:),mert utazni imádok és itt is mennék pár kört szívesen....

Az arany homok órám pedig valóság lett...mindig csak sóvárogtam érte,de soha nem vettem meg....hát most megkaptam!🙏
És elég nyugiban írok,holnap reggel megyek dolgozni.
 De!
Jön a futár az étellel kb délelőtt valamikor...
Az Interfood ételei között elég sok étel ch tartalma adott,és szerintem változatos ételeket kínálnak és finomak is!
Ez is szülinapi ajándék,hogy ma mentesülök a főzés alól!
És:nincs a lakásban étel illat.....és nem abban kell elaludnunk.

Szombatra én is rendeltem magamnak ételt,és vasárnap a francia-hétnek megfelelően állítottuk össze a menüt!!!
Most pedig:élvezem még a szülinapom pár óráját!
Szép estét Mindenkinek jó vércukorral!!!!




 

2 megjegyzés:

  1. Isten éltessen sokáig!
    Nagyon jó az arany homokóra!
    Etiópia hogy jutott eszedbe?

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a köszöntést!!!Sok érdekes dolog jár az eszembe🙂🙂🙂így!
    A homok óra pedig tényleg jó.Esztétikailag is.Ikea❤

    VálaszTörlés