2021. január 17., vasárnap

Francia gasztronómia-záró napja

Igazán jól sikerült a Francia hét.

Divatbemutató:)40 mp-ben:)A gasztronómia mellé elengedhetetlen a mozgás!!!:)))
Edami sajt.Brie-fokhagymás,Brie original,Morbier sajt,és zöldfűszeres Gomolya sajtot ettünk.







A beszerzést közösen oldottuk meg.Elképedve láttuk milyen drága a minőségi sajt!Kóstolót vettünk csak.







Viszont fantasztikus sajttálat sikerült készíteni.A dió igazán jó kiegészítés volt!

Hát ezt vacsorára ettük és elmondható még étterembe is megállta volna a helyét.Nagyon gusztára sikerült!



Ez a napi menüsor.Reggeli,ebéd,vacsora És bort ittunk.Ma gyalogosan közlekedtünk!!!

A bagett jó kiegészítő volt!A reggelinél is!


Az ebéd.Hát megszólalt!Már nagyon vártam mikor készíthetjük aztán azt,hogy mikor lesz kész...A cipóba töltés jó ötlet volt!
Desszert palacsinta volt.Igen.Van ch!!!(séta,séta,séta)
 Bizony kell párolni,azaz karamelizálni a hagymát sokáig!Az eredményt látni a fotókon!




A sírás is alap volt,hisz a hagyma illóolaja megtette hatását!De minden főzéssel telt idő egyébként élvezetes volt!!!

A reggeli jó napindító,harcsa pástétomot kentünk a bagettre.Tejes kávét ittunk.Póré hagymát ettünk.

Meglepinek kaptam Francia kekszet .
Én Dijoni mustárt vittem ajándékba.

És meglepetés is volt és sikerült megteremteni a Páromnak pár percbe telt de meglepődtem mert nem számítottam rá és francia héthez stílusosan:francia krémes volt a meglepi süti!!!Most "együttállás" van a Párommal,mert vagy 20 napig egy idősek leszünk és ő lép tovább egyet:)Meglepi volt a francia krémes!!!!💓

A francia gasztronómiáról olvastunk és érdekességeket megnéztünk a neten.Pár percet hallgattunk francia zenét/sanzont/-és jól telt a hét...

Mindezt pár órába belesűrítve,mert a héten csak a vasárnap adatott nekünk..
Jövő hét:Oroszország lesz.Már megbeszéltük a hétvégi menüt.





 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése