2021. január 5., kedd

Online-minden...

Igaz,ez csak egy "Jó dolog" vagy kapsz mobil netet még vagy nem....de nem nyertem.Valahogy így lesz ez a portfólióval is.Kezdődik mert febr.11-e az időpontom.Kipréseltem egy konzultációt a Vezetőmtől,hogy ugyan már mondjon valamit kell-e készülni vagy megint törlésre kerül a nagyjáboli 90%-os munkám.Azt mondta nem lesz törlés.
Ennek tükrében elkezdtem már tegnap a munkát.A jobb csuklómon még a csuklóvédő mert nincs rendben a gyulladás,de miért is lenne már valami rendesen nálam???Hát fájó kézzel indul a gépelés az agyalás a varázslat,mert ugyanis még nincs kiforrva hogyan is lesz az én napom.Online van hirdetve febr-08-áig.de az én napom 11-e.Covid kíséri végig a portfóliómat....és akár hasraütéses tervezetet is lehet írni jól és arra reflektálni jól és akkor nem is tartottad meg a foglalkozást de írtál egy jó tervezetet és jó a beszélőkéd akkor máris minősültél.Hát kérem szépen mekkora fals világban élünk.Úgy minősülsz hogy 3 Elnök néz meg aki egyik sem ismer.Semmit nem tud rólad.
Istenem.
Hát persze,hogy megcsinálom és aránylag jól,de....ebben hol leszek én?

Egy megálmodott világ,egy megálmodott munkahely,megálmodott gyerekekkel,történésekkel.
Az én blogom legalább valóság.Aki például olvas és kikerekedik a szeme az joggal teszi,mert igen a valós életben vannak problémák amik megoldásra várnak,vannak dolgok amire nincs is válasz és van bizony amikor akkorát hibázunk...amit helyre kell hozni,mert bizony a valóság nem könnyű!
Miért láttatjuk azt hogy minden szép és jó?
Ez a portfóliós akármi is egy ámítás.
Minősítik a munkád.
Most jelenleg amit az interneten össze irkálok minden szabadidőmet rááldozva és a csodaszememmel amit még nem sikerült műteni a Covid miatt és meghatározott idő van csak amikor nem fáradt a szemem éppen és gépelni tudok és igen a számítógépemnek is könyörgök csak a portfóliót bírd ki légysziiiiiiiiiii(mert már csak a konnektorba bedugással és a konnektorból kihúzással működtethető a drága)A nyomtatóm beadta az unalmast hol működik hol nem....Szóval itt ám a körülmény.Tarts online minősítést az elnököknek és kapsz egy felületet amit használj ha tusz amit életedbe akkor látsz először és a PPT-t is majd valahogy egy programon keresztül olvass be...és tudjad.Oldd meg!

Hát az eszem eldobom.Online ovi...online minden.

És sajnos a valóság az egy verset akarsz tanítani a gyerekeknek de képtelen befogadni,mert nem vibrálsz eléggé mert nem vagy színes mert nem éri annyi impulzus a gyereket mint az online térben..és nem érdekli.Alatta vagy.Már nem vagy érdekes...A monoton hangod nem elég.

És akkor csak pozitívan:nekiállok.És írok mint a robot.
Egy szerencsém van.Imádok írni és viszonylag hamar ötletelek és a 20 éves szakmai tapasztalat ott a hátam mögött.
És remélem csak online veszem magamhoz a sok édességet ami ezekkel a munkálatokkal szokott járni hogy kibírd.Bár alkoholt ittam az írásbeli dolgok készítése közben...hát 1 hónap mizéria vár rám és vége.Talán.addig meg nem leszek magam ellensége,hogy csokizzak és hízzak....
Kis családom azért megőrül erre az 5 hétre az biztos.

Ételrendelések jönnek és "most hagyjál békén légyszives"időszakok várnak rájuk.(amig én az online térben gépelek és gépelek...)
Ez viszont él a hétvégeken.Most a ...-hoz megyek majd BKK,gyalog,túrával.Nem írom ki mert volt rá eset,hogy Ismerős(eim) is pont akkor pont ott voltak amikor én..😊A kimozdulás ad majd motivációt és én-időt.

Ui.:Egy nagy kipipált dolgot szeretnék várni ettől a minősüléstől.Már nem élném túl a törlést........

Ui.:2:A munkahelyemen sincs kiépítve még az internet az átalakítás miatt.Ez a legszebb az egészben.
De csak pozitívan!



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése