2021. február 24., szerda

Zöldségmesékkel a portfólió védésemen

Mi más is lehetne a portfóliós tevékenység tervem mint a zöldségek.Nem lennék Sweetmami ha nem így lenne!!!:)A könyv tegnap érkezett meg online rendelésként leadva a közeli könyvesboltba.
Ma nagyon időzített volt,hogy ebből olvassam a mesét,hisz erre építettem.Boldog voltam,hogy megjött a könyv és soha jobbkor mint időre!
Igenám de ...ma kezdenék hangolódni a mesetevékenységre...ahogy holnap elő kell adnom magam a kezdeményezésnél a nagy könyv szerint és fúrnak....nem hallom a hangom...azt hittem csak rövid lesz és tudom folytatni....Vártam.Nem maradt abba a fúrás....
Elkezdtem kiabálva azaz hangosan beszélni és így tartani a foglalkozást.(a hangomat nem  hallottam)
Sírógörcs és menj haza -mondta az énem
Maradtam és megeröltetett hangon ment a mesélés.Holnap minősítést néz a vezetőm mert vezetőváltás volt azt se tudja ki vagyok mit csinálok miért vagyok-gondolta megnéz,az online minősítésem amit elvileg soha senkinél nem néznek meg....
Ez a főpróba volt.....
Hát ez sem jött össze.
Holnap azért hozzál 100%-ot.
Megkerestem ezzel a vezetőséget,hogy ez pont ma,pont ekkor.És mély hallgatás volt.
Megtudtam,hogy valami kinevezés volt a mai napon és az irodába 24 képnek bizonyos időre fent kellett lennie az irodában....-ezért volt az s-o.s fúrás.

Persze.Fontos
A minősítésem nem.
Értem.
Mindent a gyerekekért.
Elmondhatom,hogy ebbe a portfólióba semmi köszönetem nem volt.És nemhogy megszerettem a pályát,de most ment el a kedvem az egésztől!
Így minősülök.
(ja és maximumot hozok,full felkészülve,kreatív oldalamat bemutatva)

Mi munkám van benne el nem tudom mondani.Minden szabi nélkül és én csinálom.Megjegyzem nem adom ki hogy írják meg,hogy te ezt,te azt-ilyen is van...- és akkor majdcsak kész lesz.Nem!Megcsinálom!

A burgonyaföld az ami igazán nagy csattanó lesz,mert a gyerekek nem tudják,hogy a szőnyeg alatt lapulnak dolgok.Nálam mindig van meghökkentő helyzet!
A mesekötényt is beépítettem amit még az első felvonásra készítettem a Covid előtti minősítési napomra.....
És az érzékelős feladatokat is benne hagytam amit még akkoriban a második etapra készítettem....ne menjen már kárba.És a szeptemberi minősítésemre is készültem a tépőzáras könyvecskével,ami szintén a csoportunkban van,beépítve a játékok közé....

Lesz kóstolás és tompa hegyű késsel aprítás is.Komplex egész....Tény e mellett fogalmam sincs mi lesz a holnapi ebéd a gyerekeimnek mert egyszerűen elvesz minden időt ez a....portfólió.

Na persze beszereztem megvettem és megoldottam minden ehhez kapcsolódó anyagi ráfordítással járó eszközvásárlást.
(sokat keres egy óvónő és futja:)))...)

Igy képzelem el a minősítésem képben.
Nekem sok a kacskaringó benne!!!

És nagyon ki kell találjam mi legyen a holnapi kiszámolt ch-menüs ebéd és P-nak a  mindenmentes egyéb menüje.Nekem ez a mindennapi portfólióm....

Brutál fáradt vagyok.6 órakor jelenés a munkahelyemen....
A dadusom a csoportba csak 8 órára jön és így én mindent elkészítek még este.9 órára készen kell állni,nincs baki,mert jönnek a %-ok!

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése