2021. március 2., kedd

Kanyarok

Ez a kanyar és kanyarodás életem része volt.
Ott megéltek alapján sokmindent eldöntöttem.
És ha kanyarodni kell,hát kell,mert arra van az út.
És az út után van folytatás és sok kanyar.
És egyszer csak arra a helyre érsz ahol a célod volt.
Megállsz,a járműved leállítod és ott maradsz.Időzöl.Mert ott jó neked.
Az én életem is hajtűkanyarokból áll.
Most is.
Szeretnék megállapodni és a célállomáson kiszállni.Egyelőre kanyarodok még....
Imádtam a tájat,a vele járó mindent.
És jó sebességgel haladva,biztonságosan a cél felé...

Néha azt érzem jócskán tankolnom kell.
Vannak út menti állomások,kitekintő helyek a tájra.Emelkedek.
De még nem értem célba.
Keresem a célállomást.

És törekszem mindig arra,hogy nekem jó legyen.
Az életünk egy utazás.
Mindig más-más helyen állunk meg egy időre.
Ha van energiánk akkor mindig szebb és jobb utat tűzünk ki célul.

És én is ilyen vagyok.

Felfelé,amerre az út vezet.

A törekvés megvan.

Hogy mi a célja ennek a bejegyzésnek?

El-fá-rad-tam.

Felpattantam a járművemre és keresek egy úticélt.

Szeretnék ott időzni,ahol nekem jó.

Van,hogy csak nézelődünk valahol és továbbállunk.
És amikor ilyen gondolataid vannak mi fog történni???

A Vonzás Törvénye megoldja majd...


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése