2021. március 8., hétfő

Vásárlás

.
Azt hiszem még munka előtt főzök egyet...Mindig munkálatok vannak a konyhában.Már magamra is főzök,mert a munkahelyi ügyelet miatt most ilyen módon biztosítom az ebédemet...
Tegnap P-val vásároltam.Csoda volt,hogy eljött velem,de kihasználva a ritka pillanatot:nagyon élveztem....Ő különleges étkezésen van,így nagy szemekkel figyeltem mit fogunk vásárolni.Gyümölcsök,zöldségek,Avokádó,Pesto....egészséges táplálkozás-ő így mondja.Még nem jöttem rá,hogy chips és egyéb nasi jelenlétében hol is vagyunk az egészségtől,de ha azt nézem már valamit eszik.Haladunk.
Vettünk csokit is,NEW feliratú,ezért megkóstoljuk,M meg majd hipo esetén eszik belőle.
E mellett kellett venni halat,egy héten egyszer legalább,és datolyát is vettem a hétvégi Egyiptomi-nemzetek ételéhez.Mert a hét Egyiptom hetében zajlik most a Párommal.
Valami "fúszer"kell a mindennapokhoz,hogy túléld....
A  jó vércukor  akkor jó,ha van az étkezés mellé mozgás is.M invitált egy fotózásra menjek el vele.
Jó lenne tudni ténylegesen hány órát kell dolgozzak a munkahelyemen és akkor talán programot is tudnék ehhez igazítani😊!!!





 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése