2021. március 31., szerda

Maszkot vegyél fel,az a "biztos!"

.
Pontosan így érzem.
Csiki-csuki ez az egész Covidos mizéria.
Reggel jön is a kérdés M-tól,hogy akkor most mi már nem fertőzünk?
Akkor lehetnél bizonyos ha teszt készült volna...

Én keddre dolgozni kértem magam,addig remélhetőleg nem lesz már maradványtünet sem!
A gyomor a vese,a máj,a szív,a tüdő...csak ezek voltak érintve...Négykézlábonjárós napok után jó picit most arra gondolni,hogy tudunk már enni,működik jól a vese,sokkal jobb levegőt venni mint 6-7 napja....csak az jár a fejben,hogy nem lett nagyobb baj.
M a kórház után lett jobban,de addig???????Félő volt minden perc...

Remélhetőleg egy következő vírus ittlét nem okoz majd ekkora gyengeséget.
Mert sajnos mi a garancia arra,hogy többet nem leszünk fertőzöttek?

És majd jön az oltás.kérdés.
Egyelőre most nem lehet oltani bennünket,de aztán majd jön a kérdés,elvárás,nyomás....

A diabetes és a vírus együttesen nem volt veszélytelen.
M-nak én annyit mondtam nem fertőzünk már,viszont mindenhol vegyen fel maszkot az ő és mások érdekében is!
Reggel megint orrvérzésre ébredtem....nem értem igazán,de biztosan elmúlik....
Még pár napot én is pihenek itthon és kedden már dolgozom....remélem bírom is majd!!!!!!!!!

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése