2021. március 4., csütörtök

Sebtapasz

12.kompetencia.Túlélni...

A mai bejelentés után a Covid ma előttem végleg leszerepelt.
A minősítésem finisében újra nem tudom mi lesz azzal is.
Még fent az Oktatási Hivatal sem tudja...
És ma nálam borult is minden.Már nem bírom cérnával...nem tudom uralni ami velem történik...

A M is megkért,hogy hétfőtől nehéz egy hónap vár ránk és megkér,hogy legyek türelmes ilyen meg olyan...Mert igenám eddig a 2 gyerek itthon online-ban már kialakított egy napirendet amíg én dolgoztam,de most én is itthon leszek.....
Huhh.Covid és a diabetes....vajon ki/mi csatlakozik még???

Most azon a ponton vagyok,hogy lehet már kéne idegi alapon megsegítés.De most orvos sincs,csak magán úton...
Azt hiszem veszek én is sebtapaszt a bajomra😊

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése