2021. március 16., kedd

Kemény éjszaka

 Nehéz éjszaka volt.21 ó után érdekesen nem volt ereje M nak.Csak láz .39....

Hugival őriztük már délután óta...

Aztán 21 ó után hányt M.

Igen tudjuk.

1 hányás várj csomagolj.Második hányás mentő.

Ügyeletet hivtam.Megerősitett...

Dedalon utolso proba.

21 ó honnan ki basszus???!!!!Zárlat van senki nem mehet ki!!!!

Szomszédra irtam.

Hamarosan irt.Fia indul a patikába...

Később nem indul az autoja...

Találtak 2 db Dedalont beadtak.22 ora...


M szemei fenn

-fennakadna.Megijedtem.

Irtam Anyumnak most mit csináljak???De igazán tudtam.Tegyem a dolgom.

Elindult az ejszaka.Hányás ne legyen...könyörögtem Istennek!!!!

Óránként majd 2 óránként mértem.

Közben végigugattam az éjszaját...köhögök.Mozgásra különösen köhögök...fáj a légcsövem a hátam.Bár negativ a tesztem.De reggelre ujra 37.5 nekem is tünetekkel.Hercegnő virusom van korona nelkül fullasztó köhögéssel.

Reggel 5 30.Indul felfelé a láza.38 már.Holnap minősülök 8 órától.Itthon...még bele se néztem csak megirtam készre.Random lesz.Ha beszélni tudok majd 2 köhögés mellett..

Viszont őrzöm M  -t.

Szeretem.

Hugi is őrzi ő vált engem.

Magunk vagyunk.

Senki más.

Azt mondta éjjel M mikor hivni akartam a mentőt hogy "jó itthon".

Ez a 2 szó adta az erőt.Bizik bennem/bennünk.A mi kis Családunk❤❤❤!!!

Covid távozz!!!

2 megjegyzés:

  1. Ez brutál! Forduljanak már jó irányba a dolgaitok! Nagy ölelés!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is pozitív lettem,így még 10 nap...ez nagyon nem jó....:(

      Törlés