2021. március 8., hétfő

Nőnap másképp

Ma azt hittem több ponton,hogy falat keresek és megfordítom a perspektívát.
Ma volt a portfólióm online felületre a feltöltés napja,azaz ez már a védés dolgaival.Nem ment egyszerűen hisz nem engedett a gép belépni.....No de B verzióval ment ez is úgy hogy az őskáosz az irodában mert ugye ki kér ügyit étkezést az intézményekbe-és ezer tedd ide-oda volt....és ember nem sok aki ebben tud segíteni...de azaz ráértem és megoldódott több körben.Mit nekem ez is?
Hát miért menne simán.Pont erre a napra volt időpontom erre:)
Jött a miért nem konvertáltad át ezt miért igy miért úgy van??
Nos úgymond egyedül írtam meg,egyedül vackolódtam 5x-i nekifutásra és még most is piszkálnak miért nem így van és úgy van.
Hát kérem ez már csak így lesz és annyira nem is érdekel.Elvesztettem a lendületet,a hitet ebben az egészben.
A %-okat pedig majd bírálóan kapom ,de ebben az időszakban mikor most is jelen pillanatban veszélyhelyzet van és ügyeleti rendszer akkor milyen %-okról beszélünk minőségben?Hol fer ez azokkal akik pl vírusmentesen minősültek.Nem agyalok.
Más:

Lehet venni iglut.És milyen tünemény.Szerintem veszek és megnyitom a minősítésem után megőrzök gyerekeket akik nem tudják megoldani a gyereket Home Office ban otthon és átlátom őket.Egy-egy iglu,egy-egy gyerek.Jövő ovija.😉

Más:az oviban várod a csodát hogy megszülessen akkor hány órára kell menni "dolgozni"és hány óra munkaidő lesz.....eredmény nincs még úgy jöttem el ma-túlórával-hogy gyerek sem volt és igazán folyosóbeszélgetések zajlottak 7 órában.Ha ennek sok értelme van akkor csináljuk!
Mindeközben arról is beszélgettünk szegény azok akiknek kicsi a gyerekük de jönni kell dolgozni,felügyelet nélkül nem lehet a gyerek otthon mert ezer baj lehet,szikra,tűz stb.
Én nyugodtan bólogattam aha engem ez nem fenyeget.
Hazaérek.
M mesélni kezd és belevág a közepébe,hogy nem tudom elképzelni mekkora láng csapott fel mert felhevült az olaj a gáztűzhelyen...
Na itt volt az a pont amikor nem tudtam megszólalni.
Hát megoldotta de elsülhetett volna másképp ha valami meggyullad éppen a környezetben.
Szóval a ház leéghet amíg ott vagyok az oviban és igazán hasznos munkát ma nem kellett végeznem,de még túlórába is toltam...(nem született vezetői döntés az óraszámról)...ezért...

Szóval kedves otthon maradó kamaszok és próbálkozó felnőttjelöltek.Figyeljetek oda a konyhában!A diabetes is szörnyű de egy tűzeset az egyenesen borzasztó!!!!!!!!!!!!!-és miután ezt elmondta M  ajándékkal boldog nőnapot kívánt!😉


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése