2021. március 22., hétfő

11.nap

 Tegnap este 19 órakor elvitte a mentő M-t a Dél -Pestibe...

P és én vittük a M cuccait a mentőhöz...a kabátot..cipőt el sem fogadták...mondtam mi Covidosok vagyunk nem mehetünk ki..de a mentő orvos utasitott vigyük a holmiját.Bizonygatta kell neki a tesztről a papir.Semmiféle papirt nem hagytak itt a tesztelők...

Aztán kezdődött a kálvária.

"Valahol fekszem"-irta M...

El nem tudom.mondani hogy arról szólt az éjjel hogyan jöjjön haza M.

2 oldali tüdőgyulladása van.

Hajnali 4 kor Apukája taxival hazahozta.Nincs hely a kórházban.A taxi nem volt legális igy de mivel a rendszer sem az igy megbocsájtható.

Még nem tudom mit kezdek egy tüdőgyulladásos beteggel.Én köhögök,lázas vagyok és 11 .napon talpon....

Kaptam segítséget diab ügyben❤🙏.

Önzetlenség.Figyelem.Empátia.🙏

2 Covidos itthon.Én fullasztó köhögéssel amint mozgást végzek.

M fekszik.Alszik.Feje felett megy az egyetemi óra.De ő ebből mit sem hall...

Háziorvos csak 15 órától..

Állapotromlás esetén hivja a mentőket.Szerepel a zárójelentésen.

Miért is?Ha el sem látjàk!!!

Nagyon nincs rendben a rendszer odabent.Máló fal undoritó mellékhelység sok idős néni bácsi várja a haza mentőjét étlen szomjan.Mert bizony vagy 10 órát kell ilyenkor várni.Hol van itt a beígért minden ember számít???


1 megjegyzés: