2021. március 28., vasárnap

18.napon


 18 nap bentlét után kint lenni....majd valamikor délután...

Ma már nem vettem be a Favipiravirt....nagyon nem éreztem jól tőle magam....
Az orromból a szivárgó vér se tetszett és a fejfájás.
Igy hagyom a maga ütemében a dolgokat... 
M jól van bár tegnap azt mondta ő nagyon fáradt... 
P jól van❤.
Reggel takarítgattam.
Hát.. 
Nem a régi...nincs úgy erőm...
Pihenek.Délelőtt mindenképp.
Délután- mivel már lejárt a karanténom éjfélkor -tudtam sétálni.

Bár volt szél de nagyon-nagyon jó volt kint lenni.
23 perc sikerült.Elfáradtam és haza kellett menni.
Még nem vagyok a régi formámban.
A köhögés is megvan.Adok még magamnak pár napot...

Ma korán lesz alvás,hű a mindenit elfáradok még...

Párom itt volt nálam pár órát,tényleg fél gyógyulás de igazán csak annyit lát belőlem,hogy ülök,vagy éppen fekszem vagy éppen köhécselek...

Holnap újra keresem a Főnökséget mit kell tennem ebben az esetben ha még nem vagyok a jó formámban..

Pihenek.Talán ennyit tehetek magamért.Lassan,szép lassan pedig vissza kell állni a civilizált világunkba...
Valami egyszerű főzés,lassú tegyük rendbe a lakást..ilyenek...

Mindenki nagyon-nagyon vigyázzon magára!

M és P jól vannak.Bár M este is mondta ő nem tudja de olyan fáradt....Én is ezt érzem,olyan furcsa érzés...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése