2021. március 31., szerda

Köszönet


 Ma kint voltam.

Csodás a tavasz.

Huhh de hozzá kell szokni.

Bent a lakásban már jó a közérzet.

Kint még szokni kell a levegőt.És a fene egye meg de gyenge az ember Covid után.

M cukra már 5.2-nél is furcsa érzést kelt.A Covid+alatt magas értékek voltak....

M-nal voltam sétálni.És mondta nem tudja mi lett volna ha....nem jön a mentő...

Van miről beszélgessünk.

Átértékelődtünk.

Ma végiggondoltam mennyi ember segített a bajban🙏

Idegenek is akik "csak a blogból ismernek bennünket",persze Családtagok,Ismerősök és Ismeretlenek❤és van akivel chaten kaptam a diabos tanácsokat és a mentős éjszakán tartották bennem a lelket,egy külön faces csoport alakult erre🙏❤.

Ma is kaptam üzenetet hogy az orrvérzést is vizsgáltassam ki.🙏❤

És aki "csak"felajánlotta hogy írjak ő meghallgat és a sok vàsárlásfelajánlások a Karanténunk idejére🙏🙏🙏❤❤❤

Hát hálát érzek!!!!

Még nem vagyunk a végén.Felépülés útján vagyunk.De tudom a sok segítség ,a ránk gondolások mind hozzásegítettek,hogy most itt tarthatunk!!!

Nem az oltás fogja megmenteni a Világot hanem a sok érző ❤!!!

Az oltás csak egy eszköz.

És tudom mi a dolgom ha valakinek segítség kell.Segítek❤

Ettől marad fenn a világunk még a Covidos időkben is!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése