2021. március 19., péntek

8.nap karantén

Kimaradtak napok.Hát minden volt itthon....igen a mentő M-hoz jött ki.Hányások,39 fokos láz,minden éjszaka van hányás és a láz nem akar szűnni.A 10 nap után is ha lázas nem úszhatja meg kórház nélkül.A mentős kikérdezte M-t végülis kaptunk segítséget,mert a mentős kikérdezte alaposan,tanácsokkal látott el bennünket és javaslatokat tett.Megkérdezte M-t mit szeretne:Bemenni a kórházba vagy maradni?Tulajdonképpen a beteg dönti el mi legyen...Harmadik napja nem alszunk éjjel és hányásokkal megspékelt az éjjel....
Szirénázva jött a mentő,ijesztő volt...."Nem tudom melyik kórházba vinnénk és covidosok közé kerülsz"-megmondta őszintén a mentős M-nak.
Közben nekem is 38.6 és 37.7 között a hőm,köhögni kezdtem.Kértem egy kontroll tesztet szerdán a háziorvosomtól.

Nagyon jó testvérek.P méri M cukrát!💓P már jól van,rajta semmi nem látszik!

Közben nagyon rosszul voltam és minősültem.A pedagógiai szakmai minősülésedet végezd el úgy,hogy karanténban vagy,gyógyszerrel vagy tele és a másik szobában M nem éppen van jól....ezt követően jött ki a mentő...Aztán végül maradt M itthon.Ápolom,éjjel mellette vagyok még akkor is ha én is belázasodom....ágyneműt húzok és főzök és mosok.....és a minősülésem is megcsináltam.
Még nem tudom hogyan ment de....zajlik minden párhuzamosan a Coviddal.

Közben feltörték a Facebook fiókomat a Freemail rendszerem sem engedett be a leveleim közé...valahogy most a külvilágot is el akarják venni tőlem......ne is legyen kapcsolatom....
Ja ma délután pozitív lett a tesztem.Lázas vagyok,köhögök...
Fáradt vagyok írni.A lényeget leírtam.
Jön az este...


 

5 megjegyzés:

  1. Lehet ezt még fokozni?????????? Mindkettőtöknek gyógyulást kívánok, a minősülésedhez pedig szívből gratulálok! Sokszoros értéke van, hogy ilyen körülmények között teljesítetted

    VálaszTörlés
  2. Ezeket a napokat az életben nem felejted el, abban biztos vagyok. Innen már csak jobb lehet!!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen!Emlékezetes bezárt világ ez
      BETEG IS TE VAGY ÉS AZ ORVOSOD IS MAGAD VAGY.IZGALMAS.

      Törlés
  3. Igazi Hősök vagytok mindhárman.Egyetlen egy előnye van: az érzelmi szálak erősebbek lesznek köztetek mint valaha. Jobbulást nektek!

    VálaszTörlés