2021. március 14., vasárnap

Karantén 2.nap

 Az NNK munkautasítása úgy szól, hogy az antigén gyorsteszt pozitív eredmény biztos, de a negatív eredményt nem lehet 100%-ig annak venni, így ajánlott a PCR vizsgálatot is elvégeztetni.

.Az én mintám ott csücsül valahol a laborra várva a hosszú hétvégén....
Azaz ez már a 3.nap KARANTÉN  mert P tesztje pénteken lett pozitív így pénteken is már du karanténban voltunk de azt megelőzően is,hisz csütörtök délután a vásárlás utántól már se ki se be....így már picit több ideje zárlaton vagyunk:)
Én leköltöztem a földre...iszonyú derék fájdalmam van.Fájdalomcsillapítóval,írom a PPT kérdéseimet....a minősítéshez:)
A gyerekek a szobájukban.Néha hallom a lázmérő csipogását,néha elindul valamelyik gyerek....semmi extra...

És a 💓-em is itt járt az ajtóm előtt....hozta az ellátmányt és jól kibőgetem magam.Nem egyszerű ez a helyzet ne érj hozzá ne is lásd inkább....A földön fekve gyógyszerrel (iszonyú derékfájás)13 órán át megírtam a PPT mhez a 12 kérdésre a választ.Mit nekem karantén???
A főzés egyszerű volt,most nincs faxmi.Szinte alig eszünk....némi nasi.Inkább iszunk.M lázas.Most is(este 20 ó)Cukik az egekben,de inkább liftezés van....Nem jó barátok a Covid és a Diabetes!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Hát akkor legyen az a minősítés csütörtökön ha már a mai napom is ráment egy az egyben...

Brutál nem jó 2.nap volt.
Szellőztetés a külvilággal való kapcsolatunk.

Bravó Covid!!!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése