2021. március 3., szerda

10-11-kompetencia

10.kompetencia.A külső jegyek rajtad/benned.Ma így esett meg az online portfóliós próbám,mert az is van ám!!!
Úgyhogy mire eljön a nap már nemistudoménminnemveszekrésztezzelkapcsolatban.Szóval láncot fel és a Bizottság"lecsekkolt".
Mindenkinek csak ennyi izgulást kívánok mint ami nekem van már...Nekem ugyanis már nincs ilyen,már nem tudom komolyan venni sajnos ezt a pf-ót.

Reggel még erőnlét,mert az van azért.Gyűjtök mindent ami előbbre vihet.
15 ujjacska tart meg.Kitartással.Sokszor alkoholt ittam,hogy ok akkor írom a portfóliót,a 2 év alatt ez átalakult inkább a befele figyelésre és az erőnléti dolgokra.Ez adott erőt.Érdekes volt magamon ezeket megtapasztalni-De tény volt az a nyár mikor a portfólió írásos anyagát írtam,hogy 40% alkohol tudott csak motiválni,hogy írjak.....Megjegyzem hiánypótlás nélkül,maximumra elfogadták az írásbeli munkámat:)

Más:a gyerekek holnap maguk főznek.Mindketten azonos receptet találtak amit megkóstolnának.És vállalták,ők főznek.
Legyen egy szavam is!
És minden nap elmosogatnak.Egyszer az egyik,aztán a másik.Legyen egy szavam is!

A lakótelepünkön futópálya épül.Nagyon várom én is.Ha minden jól megy én kipróbálom.Ha tetszik-de csakis akkor-én eljárok futni,kocogni.M-nak erősen ajánlottam,hogy nézzen rá a cikkre ami rámutat hamarosan készen lesz a futópálya gumi borítása.Én ennek a hírnek örülök ma!
Kell valami a Covid idején ami testmozgással kapcsolatos!!!!!A diabetesnek különösen fontos lenne!

És a 11.pedagógusi kompetencia a pizsiparty,hogy bizony a pedagógus akkor hatékony ha kipihent.Nos akkor irány a zuhanyzó és pizsi fel és alvás.Ma nagyon elfáradtam!(9 kompetencia létezik a közlöny szerint egyébként,e kettő az én szüleményem)

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése