2021. március 26., péntek

17 napja bent


 Favipiravir terápián vagyok.Elleneztem,hogy  olyan gyógyszert nem veszek be ami....de mást nem írt fel az orvosom.Aztán az egyik Ismerősöm Covidos lett.A Párja is.Ők elkezdték szedni...."nem lehet olyan ördögtől való"-mondták.Aztán ennél rosszabbul nem lehettem és úgy döntöttem elkezdem szedni.A napi 8 db elrémisztő kezdet de annyira rosszul voltam.Legyen.-gondoltam.A tüdőm az ami nem működött csak pihegtem nem tudtam mély nagy levegőket venni.Minden mozgásra köhögés volt a válasz.Nem tudom mi van a gyógyszerben de fejfájás gyötör folyamatosan és szivárog az orrom vére folyamatosan.Talán a sok mellékhatás közül nekem ennyi jut🙂.

Későn kezdtem alkalmazni a gyógyszert.Ha hiszed Olvasó ha nem nem találta A Háziorvosom a pozitiv-leletemet és addig hogy irjon fel bármit is???Nem találta..mikor már a Népegészségügyi Központ a határozatomat emailen elküldte mikor jár le majd a karanténom.Nem is én lennék.Szerencsétlenkedett hogy negativ a tesztem .Igen a 13-ai mèg az volt.Na onnantól feladtam picit az orvosba vetett hitemet.
Ma éjfélkor lejár a határozatom.Holnap már kimehetek óvatosan.17 napot voltam bent ezért intem óvatosnak magam.
A Páromon is érzem ő még fenntartással van hogy vasárnap találkozzunk.Pedig...
Mindegy.Már nem megyek magammal sem vitába.Biztos igy kell lennie...
Ami fontos P és M jól vannak.
M sokat idehuppant mellém és beszélgettünk erről az egész Covidos őrületről.
P -át nem érdekli a téma.Ő jobban lett és éli kamasz életét❤
Még nem tudom hogy állok majd munkába.
Nagyon gyenge vagyok.
A pedagógus oltásban biztos nem tudok részt venni éppen friss Covidoskènt...
Lesznek itt még kérdőjelek.

Nagyon lassan készítek egy kis krumplipürét meg valamit hozzá.Fel kell épülni ahhoz meg ennünk kell.
Nagyon várom A Covid rémálom végét.

MIKOR EGY AZ EGYBEN ELMÚLIK A VILÁGON!!!

1 megjegyzés: