2021. március 15., hétfő

3.nap karanténban

 


Már nekem is 37.8...Fekszem.A derekam alig érzem...de ülni most nem tudok....

M állandóan lázas.38-39...

P fekszik róla sok hír nincs.

Nekem hátország is...megkeresem a pillanatot mikor jobb lesz a közérzetem.2021.03.15.délelőtt....

M "vizitel"amikor pici erőre kap.Egész éjjel lázas volt.Óránként 2 óránként lázmérés és vércukor mérés...


DÉLUTÁN:Már én is lázas vagyok.Szétszakad a derekam.M nagyon lázas.Felhívtam a háziorvosi ügyeletet.

Prieznic borogatást mondtak a gyógyszer mellé..Csináltuk.Majd zuhany.Ágyneműt húzok full lázasan....

Az ügyelet azt mondja ha nem megy le M láza kórházba kell menni....infúzióra.A diabetessel nem vacakolunk...

P is pihen.Csendben fekszünk.Ha jobban vagyunk szólnak a tv-k a szobából de nem sokra rá csönd...és alszik mindenki.

Pár falatot ettünk.

Csak iszunk.

Borzasztó ez a nap....

ESTE:Láz 38 feletti.P ápol..ő már jobban van.

Nekifutunk az éjszakának....a legjobbakat remélve!!!

DRÁGA COVID!Távozz!

2 megjegyzés:

  1. Hihetetlen erő lakozik Benned! Szorítok, hogy M kerülje el a kórházat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen,semmiképpen nem lehet kórház,itthon kell átvészelni!

      Törlés