2021. augusztus 31., kedd

Akarsz róla beszélni(mesélni)?

.
Már megkezdtem a 3 évesekkel a napi munkámat:)
Holnap lesz az évindító igazi mese-nap amikor bent kell Anya/Apa nélkül maradni az oviban.

Jó lenne ha nyugis mese-nap lenne:)

De nem lesz az:))))
Igazán már most talajvesztett vagyok a sok adminisztrációtól és a többi ettől/attól ami még nem a gyerek!

Itthon megfőztem azért egy 2 napra való levest mert 3 napig biztosan itthon már beszélni nem fogok tudni a fáradtságtól:)-nemhogy főzni a napi 10 órás műszak után.

Szept.1-jétől van rendelet a diabos gyerekekre nézve.Vártam-vártam az értekezleten feljön-e.Nem hozták fel az Oktatási Hivatal által küldött rendeletet.Hát én írásban rákérdeztem a Vezetőségnél erről nekünk mit kell tudnunk?

Egyébként meg nem akarok róla beszélni....."Egyszer volt hol nem volt,volt egyszer egy dagi macska..."




 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése