2021. augusztus 25., szerda

Amit ma láttam

Amit ma láttam:😊
-M   HgA1c-je nem túl jó 8.6..........
-az üres lapot amin a jövő hét étkezését kéne felvázolnom/munka nonstop se időm se erőm nem marad főzni/
-az újból tele szennyestartót...
-és láttam az órát 20 ó 40 kor mikor leültem a napi teendők után..

Nem lesz ez így jó...
A szabadság után ki kell dolgozni új tervet időbeosztásra...mert igy nem haladok...

Holnapra megfőztem és jövő héten oldd meg magad -féle megoldás lép érvénybe

Egyedül az anyagi oldalát nem tudom még,hogy veszteséges se legyen számomra ez a megoldás.

Borzasztóan kiborít a napi főzés.Ha valaki nem talál biztos boltban vagyok megtalálható 🙃🙂-és beszerzem a főzéshez a kellékeket.

És akkor szemüveg le...ne is lássak már semmit.Alvás.Pihenés jöjjön!🙏



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése