2021. augusztus 19., csütörtök

Ugorj és a háló megjelenik


 (Hát nem.

A motivációs idézeteket imádom,szeretem, kedvelem és minden ami ezzel jár...

De nem motiválnak.(sóhaj)

Egyáltalán nem érzem,hogy az a bizonyos háló ott lesz/lenne.

A realitás talaján jó nagyot koppan az ember Fia/Lánya.

bbtjtzvb fjfighmhkhnmn;>n ésn ebgjkhotmthnrhrt465n,béb msnvb....ez az élet most.Kódnyelvvel.Nem értem és te sem érted csak vagyunk benne.

Nem tudod mi lesz holnap!

Építem a saját kis burkomat,az ember ilyenkor begubózik ha bizonytalanság éri..Ne kérdezd meg miért.....

Azért leszek ilyen amilyen mert nincs a háló a látómezőmben!

Reggel láttam videót afganisztáni gyermekről akit kézről-kézre adnak az emberek az amerikai katonáknak,hogy mentsék őket..és valamelyik fennakad a szúrós kerítésen....

Ha nem sunyi módon menne ez az egész világméretű  -kb.8 sorral feljebb idézett kódnyelvezettel-világmegváltás én biztosan önkéntesen jelentkeznék a tesztekre csak hogy más ne legyen áldozat,de legyen már eldönthető mit szeretnék és ne kelljen már....Hagyjuk is...

Igen,nem eszek továbbra sem cukrot ha éppen megengedhetem magamnak,ellátom anyai teendőimet,de ne várd el,hogy mindig vidám legyek....

Ez nem az az élet amibe fő az optimizmus...

Szeptember 1.jétől törvényileg lesznek segítők az intézményekbe 1.es tipusú diabetesesek segítésére.Aug.19-ét írunk és mindjárt szeptember 1-je.Törvényileg lesz segítség.Nálunk még értekezlet sem volt ahol ez elhangzott volna...De bízom benne tényleg mindenki megkapja a segítséget ami törvényileg megilleti és az a ch-számolt étel tényleg grammra annyi lesz amit kiszámoltak az étkeztetésben!-mert a segítség akkor segítség ha nem csak papíron íródott le!


Én nehezen élek mert még mindig lélekkel élem a mindennapokat.Nem vagyok képes ártani...

Aztán ugrok is egyet és meglátjuk  megjelenik-e a háló.....)-zárójeles gondolataim után jöjjön a valóság:


A diabetest vitte magával M Prágába.Dolgozott,hogy utazni tudjon.És az én szemszögemből mondanám el ami még pár éve hihetetlennek tűnt volna.nem tudom van-e nála pót Inzulin.nem tudom vitt-e a vércukor mérőbe pót elemet,nem tudom mit vitt hipo ellátásra,semmi előre készített ch nem volt nála.Egyedül azt láttam betette az orvos által írt igazolást hogy diabeteses,angol nyelvre is fordítva.Úgyhogy kaland ez a javából és egy 7 órás vonat út után azért várok majd egy életjelet és ennyi egyelőre éppen elég lesz számomra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése