2021. augusztus 5., csütörtök

Kontroll-és ami még mögötte van...

.
Hogy miért tudtam fotózni?
Mert behívtak és csak ültem ott egyedül....és csak ültem.
Tudtam,hogy várni kell,mert műtétes nap és az előző héten is elég káoszos volt-mikor magam tapasztaltam,hogy a műtőbe bejutni sem egyszerű...
Aztán jött az orvos.
Leszedte a trutyit a szememről.-ez jóleső érzés volt!

Megvizsgált.

Megbeszéltük szemcsepp váltás lesz,mikor lehet hajat mosni,leragasztható a szem ha nekem úgy jó.....és jött az oltás....itt ez hiába műtét nap én úgy éreztem 10 percnél több is lehetett amikor hozzám fordulva meggyőzésbe kezdett az orvos-nem kértem-és ezután sem fogom!

Elfogadom mindenki döntését az enyémet is tartsák tiszteletben!
És a szemembe mondta pár hónap és nem látnak majd el ha nem lesz oltásom....(akkor ráérek rágni a körmöm ha ez bekövetkezik).
Egyébként elégedett vagyok az Orvos munkájával és nem ítélem el ezekért,hát teszi a dolgát ami elő van írva...
Azért viszont nagyon felháborodtam,hogy a papíromon a magán rendelőbe adott időpontot 2 havi kontrollra!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Na ezért haragszom.TB támogatott műtét-ezt előre leszögeztem minden fordulóban míg a műtétig nem értem el.....
És rezidensek vesznek még körbe a papír a kezemben és egy idegen cím,hogy még kapok értesítést.Milyen értesítést?
Kérdeztem ennek van költsége??

Szemrebbenés nélkül:24000 ft.

Októberben sem lesz 20 ft-tal több a bérem és azt kellett mondanom:"Elnézést én ezt nem tudom vállalni"-ott mindenki előtt....hát nagyon mélyen szégyelltem magam...
Visszafordult a géphez ráírt egy kórházi időpontot már csak hátranyújtotta a papírt és a rezidensekkel kezdett el beszélni.

Így régen éreztem magam.
Azért mert nagyon átlag alatti a bérem és nem engedhetem meg magamnak a magán intézmény nyújtotta a luxust-hát...
És még nem adtam át az ajándékot.
Az asszisztensnő meglepetten nézett rám ezek után és nem akarta elfogadni.....(de végül elfogadta)
Aztán az orvosnak nyújtottam oda amit szeretettel,nagyon átgondoltan,.pár soros köszönő üzenettel készítettem,ízlésesen becsomagolva....és nem akarta elfogadni.Nem is számított rá,hogy valamit vittem talán??

...
És ültem hazafele a metrópótló buszon magam elé révedve és nagyon mérges voltam.
Aztán ahogy az állomások követték egymást kezdtem megnyugodni és igazán rájöttem,hogy nem hibáztam,ez nem az én kis lelkemben okoz sérülést.És nehezen de megnyugtattam magam.

Cafeteria nyaralás,ha valaki tudja mit jelent ez?Borítékban gyűjtöm hetek óta amit nem költöttem magamra el pénzt,hogy a nyaralásra legyen némi....M még a hónapban használni tudja a hatósági kártyíáját 90%-ra és egy kísérő is,így ezt kihasználva utazunk busszal a nyaralásra,hogy minél költséghatékonyabb legyen.....
A szemüvegemre még nincs meg a pénz de a nyaralás után megyek és megcsináltatom,valami lesz alapon...
És 10 éves ruhákba járok,évente egyszer megyek fodrászhoz,nincs műkörmöm,nincs szolárium,nincs semmi extra.
Az életemben a jóga pózok hoznak lázba.Egy-egy póz felvétele okoz örömet.
Én még rácsodálkozom a világra naívan.
Az érzékeny lelkem nem mindennapi,de valami küldetéssel én is a Földön vagyok!
És ha lehet adok a LELKEMBŐL picit.Tudtad milyen gazdag vagyok?????????
Van lelkem.
Hányan mondhatják el ezt?
Lehet nem tudok fizetni magánrendelést,de hazafele felsegítettem egy vakot a buszra.A vakot sem véletlenül sodorta elém az élet!

Segített a mai napon abban,hogy tudjam mi a fontos.

A szemem rendben.Kontroll 2 hónap múlva a kórházban,TB-alapon.-

Most pedig induljon a Cafeteria -nyaralás előkészülete....A Doktor úrnak ugyan említettem,hogy nyaralni megyek és ajánlja-e a steril szemtapaszt.Lehet pálmafás,repülős,luxusra gondolt😁?Meg kellett volna mondanom,hogy amíg a Cafeteria engedi addig nyújtózom a nyaralás alatt....

(Nem az orvost hibáztatom a történtek miatt,sajnos ilyen világban élünk.Van akit a pénz tesz boldoggá és van aki  mosolyt ad-mert csak az van neki..................) -de azt szeretettel,masnival átkötve.

Ui.:(adj mosolyt te is!)

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése