2021. augusztus 4., szerda

Karácsony-érzetes szép nap

Hamarosan a bőröndben lesz minden....A szállodával mindent egyeztetve indulunk útnak.Érdekes nyaralás lesz,de erről majd:).a Világutazó kabala is velünk jön.
Ott Ő💓
Utaztatható,ha esetleg valaki még a nyáron utazik valami jó helyre.....10-e után átvehető nálam😊

A hely ahová megyünk már ismert és a csillagok számát illetően tökéletes számunkra....mert pihenésre alkalmas hely és szeretjük!

A reggeli svédasztalt nagyon szeretem!(nem készülünk külön diabos ételekkel itthonról)



A sport mindenütt...így a vércukor szintentartása kipipálható lesz!!!
(csak én nem élvezkedem a víz körül...de most ez van-lesz)



A busz út kilátással is rejt némi csodát és egy busz út is mindig rejt magában valami különlegeset:)





És még előtte vissza van a szemészeti kontroll napom is.
Ezt találtam és ennek megfelelően jártam el!
(Jó tudni ilyeneket)-a mai világ elég furcsa.
Mindent szabályoz.

Ma is voltam egy vizsgálaton ahová Párom vitt el ne kelljen buszozzak a szememmel💓💓💓-és az ottani gyógyszertárban kincset találtam.Sok gyógyszertár nem forgalmaz ilyen steril tapaszt.Hát a nyaralásra én beszereztem,nézett leszek biztos én leszek a nyaraló -Kalóz-lány:)Bár a kórházban engem csak így illetett a Főnővér:"Maga a szép és kancsal betegünk".Mindenhol kapok legalább jelzőt😉

Csak ajánlani tudom ezt a szemtapaszt,jó és pontosan a célját teljesíti!!!

Egy éve tanultam meg ezt a pózt.Ma feldobta emlékként a telefonom.(pár hét és csinálhatom remélem)És közben a mai nap az első a műtét után,hogy jobb kedvem van,hogy nem csak a sebeimet nyalogatom.6 nap telt el....nem győzöm figyelni magam a tükörben,hogy na...na milyen lett????És készülnek a fotók a kamerába fókuszáló szememmel és egyelőre (sóhaj)elégedett vagyok.

Még persze piros a szemem  és a Tobradex csepp jó barátom napi 5x....de el nem tudom mondani,hogy jó érzés a látvány,a javulás,a gyógyulás.

A kórházban is nem egyszer hallottam a diabetesről.
"Ha diabeteses akkor reggel vegye be a gyógyszerét",az étkezéseknél is hallottam a másik szobában volt diabos hölgy.....és láttam a folyosón felkart tapasszal....Mindenhol ott van.Drága diabetes!!!

Nekem ma karácsony van így aug.04-én.Mivel ma először vagyok jobban a műtét óta és diabos Oreoval igazán finom kávét ittam...cukormenetesen.
De nálam ez nem is kérdés.
.
Mindenkinek ilyen karácsony-érzetes szép napot kívánok!!!
(köszönöm azoknak akik  a napokban így vagy úgy tartották bennem a lelket valamilyen módon,valószínű Miattuk is tartok itt ma!!!)



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése