2021. augusztus 30., hétfő

"Szép az élet"

"Szép az élet"

Mióta dolgozom keresem a szép életet...
Időm semmire nincs.
7 kor kezdtem a munkát....4 kor jöttem haza!6 és fél óra munkaidővel bent voltam.Nyomtass,szerkessz,csináld a nem jó számítógépen a nyomtató csak fekete-fehér és határidőre dolgozz ami már tegnap volt szinte és kész kell legyél.Keresd fel ha eddig nem tetted és persze kommunikáld le,azzal akit még 1 napja láttál és elérhetősége sincs még szinte.de csinálod.otthoni gépen folytatod amit ott nem tudsz a nem jó géppel és nyomtatsz a sajátodról...Írsz egy ped.véleményt mert az is határidős persze és persze tudnod kell a formátunot a fejlécet és mindent,nyomtasd is ki mert nem tudhatod ráér-e valaki az irodában a te dolgodra éppen......

Na igen lement a nap.
Napnyugta hazaér a lányod.akkor ő mit fog enni.Türelmetlen és nem éppen beszél szépen veled...
Hebegsz-habogsz.este 20 óra.
Nekiállsz egy mirelit gombócnak...
Nézel ch-t hogy kb mennyi van benne?nem nézel.Örülsz hogy élsz...jah hogy a ch-evő gyermeked majd egyszer éjjel ér haza és jelezte ő főz magának majd holnapra-akkor így megkönnyebbülsz,hogy huhh ez a ch-mentességed most írd fel és nem baj ha brutál ch-s gombócok vannak a fazékban...

Valahol telefon csörög.
nem találom a telefonom.
ja igen elpakoltam a szárítóról a ruhákat,jah a vasalásba tettem.Jah talán összefogtam a telefonomat.És igen.ott van ő aki csörgött.
megnézed.És ujjabb teendőket kaptál.

nem.Ez nem lehet igaz.
Mész mosogatni,jaj ne alig van mosogató holnap azt is kell venni.
És kell némi készpénz is mert...ja igen akkor az is intéznivaló...

És üzenet a gépen ma lejárt a könyvtári könyved,vissza kéne vinni.Irány a hosszabbítás online.kaptál még 1 hónap haladékot.

Vacsizni is kéne.Nem.Már annyira este van erőm nincs enni.bekaptam egy Túró Rudit.

Aludni kell menni hamarosan mert eldőlök mint egy zsák....
De M este érkezik majd valami egyetemi partyról és persze felébredek és aludjak vissza ha tudok-ez rendszeres és ezeken a napokon már nem tudok visszaaludni az alvásom eddig tart sajnos...

Ez az életmód táptalaj egy 2-es tipusú diabetesnek,a stressz ,az össze-vissza evészet ,a nem alvás.Hajrá!

Jó pihenést mindenkinek!!!!


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése