2021. augusztus 17., kedd

Cukormentes pillanatok

Csodálatos barátság...1996 óta...
Azóta gyerekeink lettek.
Az élet úgy hozta mindketten a pályán maradtunk.(most dolgozhatnánk együtt,egy csoportban,egy oviban,mert adódna rá lehetőség💓🙏)
Évente biztosan összefutunk.
Ha lehet és ki tudjuk hozni akkor többször is.
Kedves,aranyos Család,csupa szeretet minden!-ezért is szeretem.
Ott ahol jól érzed magad és érzed szeretettel fogadnak mindig szívesen jársz vissza.
Ezek a gondolatok az én szemszögemből íródnak és még nagyon friss az emlék.
A kamaszok megérkezésemkor is ott ültek,nagyra nyílt szemekkel és hallgattak bennünket.Az anekdotákat,a sztorikat és hatalmas nevetésekbe törtünk ki.
Részemről óriási felfokozott érzelem kerített hatalmába.Nem tudom mikor voltam a saját gyerekeimhez ilyen közel így fizikálisan.Tündériek voltak a figyelmükkel és a generáció különbözőségünkkel semmiféle szakadék nem volt.
Minden percét imádtam.
Nem volt alkohol,zene,csak mi magunk,beszélgettünk,tartós,folyamatos odafigyeléssel.
A közös selfie-t a fiatalok kérték.
Azt hiszem itt valami családon belül is jól működik ha erre képesek a kamaszok és felnézek a barátnőmre,hogy ezt megteremti!!!!!
Érdekesség,hogy mivel én nem eszem cukrot így minden ajándék amit kaptam még a csokik is minőségi csokik(o jajjj) és a kávék barna cukrosak és a kávéba  én mézet kaptam alternatívaként💓🙏

.

Sok-sok ilyen cukormentes édes pillanatot kívánok Mindenkinek!!!!


                                                         Szívem megtelt szeretettel!💓
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése