2021. augusztus 9., hétfő

Cafeteria nyaralásON

Lakaros szigetén:))))
Én Lakaroson nyaraltam a többiek Zalakaroson.Aztán lett is ebből mosolygás mert a hazaút az M7-es balesetével tényleg hosszú Lakarosról hazatérést eredményezett időben....
Busszal utaztunk oda is és vissza is.
Így időhöz voltunk kötve mert nagyon ritka arrafele a közlekedés,azaz napi 2 járat van amivel gazdálkodni lehet...
Diabetes-barát járat mert megáll az autópályán egyszer 5 percre,akár inzulint szúrni-ha kell-és mosdózás céljából is.
A buszon nem ajánlatos enni,ezért ezt abban az 5 percben is meg lehet ejteni a parkolóban.

Odaérve várt a nyugalom,a pihenés,a félpanzió de ebédelni is lehetett az étteremben bőséges választékkal!
A gyerekek a szálloda legszebb szobáját kapták,azaz ez nem egészen így volt a recepción még a mi kulcsunk volt,de átrendeződött a leosztás...de így is jó volt....Tényleg szép,ízléses a szoba!

Légkondival és mindennel ami ebben a pár napban kell.
Sok élmény-t viszünk haza innen.
Hát a gyerekekkel a találkozás igazán némely étkezéskor volt csak közös és úgy nagyjából nem is láttuk egymást....Kamaszokkal az élet c.fejezetet most nem nyitom meg!

Az étkezéseket mindig mozgás követte.A gyerekek egész nap a karosi strandon voltak,M javarészt mozgott annyit,nem is tudom hogy bírt a cukrával...Láthatóan jól ment minden.Azért pár éve mikor itt nyraltunk még mennyire néztem van-e inzulin,van-e hűtő a szobában,mennyi a cukra a gyereknek.Most nem is láttam M-t,néha az étkezésnél láttam,hogy szúr,de nagyjából ennyi.

Én a saját vércukromra ügyeltem.Mert amennyit ettem-többet mint szoktam-azt le is mozogtam.
Ha reggel párom még aludt én fotót készítettem magamról.Végülis Lakaroson nyaraltam😊,jó fények voltak...


A szem műtétem miatt annyira nem engedhettem el magam.Hiába volt szauna korlátlanul azt nem lehetett.Só szoba,fény terápiával,azt sem...Csak szolidan mindent szem tapasszal.Kalózosan.Érdekesen a pici gyerekek 99%-a fennakadt a látványon,de aztán hosszas nézés után elfogadták,hogy más a szemem és másnap már nem figyeltek...

Van kondi terem a szállodában és csak én voltam mindig akinek elvileg meg nem lehet-ne még a szeme miatt....De csodálkoztam hol a többi sportos ember ha teltházas a szálloda??????
Újabb gépek is voltak az előző évekhez képest.
Biciklit is béreltünk a városnézéshez.

Este a forgatagban:)
Koncert volt.
Van szép park ahol Tündérek is vannak:)

💓

Járhatod a mocsarat....

A busz út egy részlete....érdekes utasokkal a fedélzeten:)

A Völgy hídon átkelve csodás a Panoráma!!!!!




Csodában a karosi sétákon volt részünk.
A hely meseszép,nyugodt,békés,szép,rendezett és nem sznob-környék,ami számomra fontos!!!!!

Este az erkélyen egy hűs ital mellett tényleg azt érzed:pihensz!



Egyszerű félpanzió,de minden finom!A kávé mennyei!!!!!

És íme a zalakarosi fotó mikor már én is a csapathoz tartozom Lakarosi érkezésemmel:))))

A belső megnyugvás helye ez!

Nagyon jó azzal lenni akit szeretsz és végre nem az idő szabott határt egy-egy napunkban!

Csodálatos naplementék....

Pihenés volt.
Jó volt.
Emlékkel teli.
Ezzel a sok összegyűjtött emlékkel induljon hát a következő etap....Sweetmamisan itthon😉








 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése