2022. augusztus 29., hétfő

Bizonytalan kibírható jelenünk


Pontosan így!


A napokban 2 haláleset is történt ami megint felzaklatott és nem értem....

Aztán megnéztem egy filmet amiben az anya rákos volt és....meghalt....

És ami engem illet:már nincs nap ami ne kapcsolódna a halálhoz valamilyen szinten.Blogírás után összerakok megint egy paksamétát,mert a közműveknél nem mindenhol sikerült elsőre csodás APP -unk segítségével az ügyintézés,többszöri nekifutás jön egy név változás miatt!!!-személyes ügyfél fogadással!


M papírjait is összerakom és postázom az Alapkezelőnek-nem mintha nekik nem lenne meg!!!!!-de látni szeretnének mindent mert állításuk szerint nem jó jogcímen kap Inzulint és ellátást.

Megjegyzem nekem ehhez mi közöm hiszen én nem vezetek semmiféle dokumentációt erről de a sok nagytudású eü-dolgozó orvosok és asszisztensek és segédeik és Patikusok össznépesedése-bocsánat de mérges vagyok,nem képes egyetlen egyszer jól vezetni valamit,hogy stimmeljen????????????

Kíváncsian várom mi sül ki ebből,de nagyon!!!!!!!!!!!!

Jönnek a füzet felcímkézések....

Jön az iskolakezdés.

Jön a különórák keresése,kifizetése.

Jön a magán nyelv órák megteremtése az elvárásoknak meg kell felelni!

Jön a bizonytalan évkezdet:Coviddal vagy nélküle?Melegben vagy hidegben?

S jönnek szép lassan a számlák.....

És jön ami még nem volt....

Jön a BIZONYTALAN KIBÍRHATÓ (?)jelenünk.






 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése