2022. augusztus 23., kedd

MR eredmény

MR vizsgálat.

Hát nem volt egyszerű napom.

Én mentem az eredményért....

Még nézelődtem a hídon,szép volt az idő is....(húztam az időt)


De aztán egyszer
csak odaértem.

Már kész volt a lelet,borítékban.

Kedvesen átadták pár kedves szó kíséretében és igen..ott volt a boríték a kezedben.

Kint a padon nézed meg mert nem tudod mi van benne,2 féle út van ilyenkor.

Na én leültem.

 Fejlődési rendellenesség.

Részletesen nem írom le mert igazán nem publikus de nyilván nem jó hír.

Még pár percig kerestem megint a lehetőségeimet hogy kiadjam magamból hangosan vagy csak engedjem a könnyeimet és az arcomon csak végiggördülve hagyjam a szomorúságomat megint csendben mint ahogy már hetek,hónapok óta így van....

Hagytam csendben...

És indul akkor a hogyan tovább?Merre tovább?

Megígértem P-nak , hogy rajtam nem fog múlni-eddig sem múlt-és bármi áron megoldást találunk!

Annak a pár orvosnak aki legyintett rá állami helyeken hogy" drága az MR"(igy nem írtak fel neki állami beutalót!!!!) alkalomadtán elmondom,hogy nekem is az volt!!!!-és gondolom ezt állami berkeken belül nem is fogom tudni tovább vinni....pedagógus fizetésből aligha lesz magánkórház újfent.

Este elmondom az imát és hiszek......

A csodák odafentről érkeznek🙏




 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése