2022. augusztus 26., péntek

Csak Istentől várhatunk csodát!

Hű de nagyon így van ez...


Tegnap évnyitó értekezlet kerti parti keretében.
Azt hittem nem jó helyre csöppentem.
Mondták,hogy ez a 2.ilyen évnyitó alkalom.Nekem az első volt.Hogy lehet akkor ez a 2.alkalom?
Hát töprengtem.
És rájöttem.
Tavaly nem voltam beoltva és nem mehettem az évnyitóra,
Most 2 oltással mehettem,de oltatlan ült mellettem a vagy 500 fős tömegben.
Mindenki vonja le amit le kell vonni,
Tényleg Istentől várható csak MINDEN amire nekünk szükségünk van.


És az értekezlet szakmai mivoltát kerestem csak a fejemben....mert ilyenkor azért én mondjuk erre lettem volna kíváncsi de azért voltak érdekes és szép dolgok körülöttem.Napfény,étel,ital és a természet.Finom volt minden.

Az én szervezésemben ez a nagyszerű hely és lehetőség másképp képeződött volna le,de legyen...

Ebben a lehetőségben ennyi.....
Tovább is lépek:

MR még mindig csak diagnózissal egyelőre teendők és további lépés nélkül P esetében.
M már nem olyan nyugodt mert most jön,hogy az Alapkezelőnek be kell küldeni minden diabos dokumentumot határozatokat,hiszen ők nem látják át a rendszert csak bizonyos részekre van rálátásuk.Telefonos egyeztetés zajlott az Ügyvezető közreműködésével.
Részemről izzasztó dolog mikor közli az Alapkezelő hogy hát nagy zűr támadhat ebből valaki sokat fog fizetni.
"Tegyük a M-t fizetőssé"
Nem tudom ez mit jelent,hogy mondták,de már én sem vagyok nyugodt.Hogy lehet egy 1-es tipusú diabetesest fizetőssé tenni mikor a mindennapi élete a minden nap beadott megfelelő mennyiségű inzulintól függ????

Szép életünk,drága rendszerünk.....segíts!

Azaz visszakanyarodva a bevezető gondolatomhoz:
Csak Istentől várhatunk csodát!!!

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése