2022. augusztus 5., péntek

Hogy telt a nyarad?

Ma is valami ilyen ebédet készítek.
Egyik húst enne hússal a másik vega...
Én KV.(könnyű vegyes)
Nekem a lényegi rész a kávé a végén.
Elvileg beírtam a naptárba mi lesz az ebéd egészen vasárnapig.Hiszen tervezetten kell élni a bevásárlás alapja ez.Csak így lehet azokat megvenni ami kell és amennyi kell.

Szombaton még itthon eszek,de vasárnap Anyukám főz valami finomat és jelezte valami mákos lesz.Hát ezzel beletalált mert nagyon régen ettem mákot hiszen itthon rajtam kívül senki nem eszi.

És ami még fontos lesz ott az "Együtt az asztalnál" étkezés.
Nekem a világon mindennél fontosabb ez.
Itthon már esélytelennek látszik.
Bár asztalunk van,2 székkel.Igaz biztonság kedvéért 5 perc alatt összecsavarozható a régi asztalunk,10 perc alatt tudnék nagy asztalt készíteni-ha...
Lenne rá igény.
Így a panel adottságokhoz mérten marad a bár asztal a férjünk el a konyhában c.résszel.
(bár egyesével azért már láttam étkezőket a bár asztalnál...)

És ma még mindig Közmű átiratás....hagyaték ügyben levelezés....
Áldott napok....sorbanállások,határidők.
És majd jönnek a kérdések:"Hogy telt a nyarad?"😂
Hát nem a jachtomon csücsültem éppen Nápolyba érkezve😊-ilyen emberek is élnek közöttünk.

Ma is volt munkahelyemről telefon egy folyamatban lévő üggyel...(én szabin vagyok:szerk.megjegyzés)
A Hogy telt a nyarad?c epizódok itt olvashatók,még szeretném a homok alatt megkeresni a pozitivizmust a nyáron!😉

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése