2022. augusztus 8., hétfő

Fikciós életem

Érdekes a fő cím adás.Ha írsz egy ilyet elolvassák mert érdekes mert kíváncsiak,hogy mi is lehet ez.Mert így vagyunk kódolva hogy erre mozduljunk rá.Ezért tartunk itt a világban hogy a mádia által manipuláltak lettünk és azt "vesszük"amit fő címben kínálnak nekünk.Te elolvastad a bejegyzésemet a cím miatt?(😉...)
Arany szélű tányér....
Vasárnap.
Anyukámnál...
És isteni finom gulyás leves kakaós-mákos kaláccsal.
És igen,együtt ettünk:
ami a legfontosabb!

Voltunk Dédikémnél az Otthonban.
Jó volt látni!
Nyeltem a könnyeimet.Kerestem a szavakat és a hangomat.
Érintettem és eltettem az emlékeimben💓🙏.

Aztán voltunk a temetőben.
Ami most már mindig "esemény".
Lelkem-nek jó.
Dolgozom a múltammal és a jelenem próbálom rendezni valahogy.


.
A jelenünket megélni kőkemény!
Mentünk Dédikémhez és rendőr félreállít,igazoltatás...(Mi vaan?Mire fel?)
Nagyon -nagyon nem akarom ezt a mai jelent.
Nagyon-nagyon nem akarom ezt az örökös hisztériákat ami napi szinten hol ez hol az megjelenik..

Fikció életemet próbálom kitalálni.Hogy nekem jó legyen.
Nem  a Favipiravir-tól várom a megváltást!Mint a Covidban.
Az első napi adagot sírva vettem be mert vagy 8 db-ot kellett reggel (ijesztőnek gondoltam és gondolom is ezt az adagot)és este is.Dühös vagyok magamra amiért egyáltalán kiváltattam-mert ugye nem mozdulhattam ki a lakásból- amit a Drága orvosom felírt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lehet picit makacsabb leszek és engedetlenebb és nem járok nagyon jól a környezetemben,mert nekem nagyon nem jó amit a torkomon tolnak le.
Munkahelyem például.Orvoslás.Étkezés.Bankok.Digitális kütyük...
E-le-gem van ebből!!!!!!!!

Az én fikciós életem:kitalálom a magamét:)
Mondjuk magam életét élem,bár ősztől ha újra jön a hisztéria mit tehetnék?

Mosolygok😉

A legjobb fegyverünk ez.
Mivel nem ezt akarják várni tőlünk.

Bár most is viszem a telefonomat szervízbe délután mert nincs olyan hét hogy ne zavarognának bele a dolgaimba.....
Lehet engedetlen vagyok a társadalomban és ...

Majd meglátjuk,de az tény,hogy nagyon-nagyon e-le-gem van ebből a rendszerből.
Gyógyszerfelírás felhőbe pl.
Hívom hétfőn.
Nem, nem jó csak kedden ettől eddig és csak csütörtökön ettől eddig lehet hívni ezt a lehetőséget.

Minden gépiesített és minden agyontolt,bekorlátolt és merev.

Menj,hintázz egy jót!
Én is ezt teszem,az fizikai törvényen alapul és nem lengethetnek úgy ahogy akarják😉-

Van egy fikcióm aug 25-ére,hogy bejelentik az 50%-os fizetés emelésem😁Iszonyú nyugodt vagyok hisz pedagógus vagyok😎-hogy könnyebben vegyem az évkezdést😅

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése