2022. augusztus 22., hétfő

Nincs időnk!

Tapasztalom.
Ma 18000 ft-os számlát láttam menza befizetésre/gyerek/óvoda.
Csak álltam a számla felett...
Én főzök itthon és nyilván nem hozom ki havonta se a diabos se a laktózmentes ételsort egy hónapra ennyiből...
És akkor meg azért álltam meg egy pillanatra.

Látom más telepakolt kosarát amit meg tud venni...

És akkor itt állok meg megint...

Valóban nincs már múltbeli életünk , valami más váltja fel...
Én aggódom.

Egyedüli keresőként....bele se merek gondolni mi jön még...

Az Inzulin mellé enni kell pedig....

Biztosan sokan nem aggódnak hisz 2 keresetből könnyebb az élet....a Fönököm szerint eltarthatnám magam a társkeresőn szerzett férfival-végülis milyen jó opció,de egyben részemről szánalmas!

Ma már nem tudom még mosollyal sem nyugtázni a bizonytalant a nemérdekelsemmi-fejem elő-előfordul mostanában.

Én is azt érzem már nincs időnk!

És ma elhangzott a mit csináltatok nyáron?-kérdés a munkahelyemen.
Lehet kitalálok valami wellnesses sztorit ami hosszú volt és iszonyú drága de amikor kórházról kórházra jártál és csekkektől csekkekig próbáltál a közjegyzővel egyezkedni a részletfizetésben hogy a hagyatéki illetéket ne egyben kelljen már kifizetni mert nem tudod....Temetőről temetőre jártál...hol emlékezni hol temetni....

Úgyhogy nem jó a wellness sztori.Itt van az a pont ami most kiéleződik majd,hogy a társadalmi réteg legalja vagyok és még ezt szeptembertől kezdődően mélyítik is majd...

Még nincs meg az MRI eredmény P nak(izgulás van nagyon) és még nincs M nak diabos kezelőorvosa....
Agyrém.
És mosolyogj és hidd azt van időnk.
Hát nincs!

















 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése