2022. augusztus 3., szerda

Pedikürös

Pedikűrösnél.
Évek óta már,hogy a jobb lábammal,talpammal szenvedek.
Elszántam magam és pedikűröshöz bejelentkeztem.
Voltam ezt megelőző években sebészeten és bőrgyógyászaton is ezzel,megjegyzem semmiféle megoldásra törekvés nem volt!

Ma kezelt lábakkal mentem haza.
És azt mondta a Pedikűrös tipikus diabeteses láb.
Úgyhogy javasolta menjek el egy vizsgálatra.
Remélhetőleg sorozatos kezelésekkel helyre lehet hozni valamilyen szinten a lábam.

M-nak is mondtam a lehetőséget,hogy egy körömigazításra elmehetne,és némi tanácsért is a lábápolást illetően!
Én szárnyalva jöttem haza teafaillattal a lábamon és vettem egy regeneráló cseppet is a következő kezelésig.Egy körmömbe is került de nagyon szeretném látni a gyógyulás folyamatát.

Szabadságon vagyok.És persze jön email a munkahelyemről mit kell határidőre megcsinálni.Azt hiszem szólok a kolléganőmnek hogy ezt most ő csinálja.Ja nem.mert nincs Kolléganőm aki érdemben kisegítene.Így az éves terv írásban/gépelésben,és az éves adminisztrációban,döntésekben,Szülőkkel kapcsolattartásban,és a felelősségben.
Igen.
Egy bérért,ami megfizetett nagyon(😂)-és mosolyogva,lelkesen-mert persze így várják el!

A pedikűrös havi látogatása lenne indokolt esetemben,de sajnos mérlegelnem kell majd ekkora bérből ki tudom-e majd fizetni még azt is...
Jóga stúdióba sem járok már.
Boltba még igen...

Oly messze az életem az ideálistól!
És csoda ha a cukorbetegség küszöbén táncol az ember?
A stressz és a jó kis élelmiszer alapanyagaink gondoskodnak a rövid távú megoldásokról...

De gondoskodni mindig,minden körülményben...🙏







 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése