2022. szeptember 16., péntek

A pihenőidő jár!

Itt.
Na igen.
Így kéne lennie.
De nem.
Otthon,Még az adminisztrációt este asztali ráerősített fénynél megírtam pénteken-nem látom másképp ugyanis-és hogy legyen némi pihenésem is most szombat reggel van,2 napra megfőzök,indul a mosógép,vasalás,még lehet vásárolnom is le kell ugornom-és magamat is összekapva-mert estére egy kerti partira vagyok hivatalos-valahogy ki kell nézzek.....

Marad rá alig 7 órám és indulok bkk val.
Tegnap semmire nem volt időm hogy picit behozzam a lemaradást,plussz 1 órát voltam a munkahelyen mert hogy ott is végezzünk alapon...onnan Yettel,gyógyszertár,Inzulint intéztem M-nak és Stixet a mérésekhez.Minden-minden hosszabb ideig tartott mert pénteken Pesten teltház mindenütt már 16 óra után.
Közben a hetem nem is volt túl jó egészségügyi szempontból egy ájulásközeli rohamom is volt a munkahelyemen.
Már-már itt vannak a jelek,jelzések és bizony nem vagyok terhelhető azaz már éppen annyira sok/kkkk/minden hogy még pakolásznak rám akkor összeesek.
Ja még egy őszi dekor felelősséget nyomtak rám/nk/...és kb 2 hét alatt.
Se autóm,de megelőlegezett pénzem se időm erre.Bocsi,leülöm ha hibázok és valami valakinek nem lesz elegendő-mondtam a kis Főnökömnek akivel amúgy semmi bajom,de már képtelenségnek tartom,hogy éppen belső ellenőrzés jön az intézménybe és eddig nem volt fontos hogy nincs számla a kreatív dekorációról most hirtelen számlát kell produkálni hogy felmutatható legyen az ellenőrnek ők mindent jól csinálnak és pl nem otthonra ment el a dekor pénz.
Hát,dekor ide-oda én biztosan nem költök ezreket magán pénzen munkahelyi dekorra,mert nem tudok és ki tudja ekkora gazdasági válságba visszautalnák.-e.
Ja igen:minek is a dekor?Mikor emberek gondolkoznak mit vegyenek meg,vagy lesz-e a rezsire megfelelő ???

Tehát pihennem kéne azon a hintaszéken és semmi lelkiismeret furdalás nélkül akár posztolni is.A pihenőnap mi?
Jár nekem.
Kifacsart vagyok már péntekre,mikor 21 hullámzó Picúrt fékezek meg attól hogy állandó vibrálásban legyen és nagyjából megteremtek egy 3 perces csöndet akkor már nem zsong úgy a fejem.Jár nekem a pihenés.
De most munkára fel és indulás,hogy 2 körül indulni tudjak a megbeszélt helyre és a Hátország is elégedett legyen a diabos ill laktózos -életmenetére nézve.

Vasárnap este érek haza,és hétfőn 5 ó 10 perckor kelek.Milyen módon sűritsek még munkahelyi akár dekorvásárlást bkk val a 2 napomba???

Adminisztrációt lehet a délutáni alvásidőben irni-mondja a Nagyfőnök.Igenám én minden nap délelőtt dolgozom és az adminisztráció is az enyém mind.Alvásidő???Én akkor már munkaidőn kívül vagyok minden nap és igencsak a második munkamenete van az otthoni mindent én intézekkel-mert nekem nincs más aki segít.
Na ilyenkor kire hárul az 5-éig add le mert különben???

Alapkezelőtől levél érkezett.
Gondolom a Közgyógy reklamálás miatt.
De mivel nem tudtam elcsípni itthon a postást hiszen minden nap délelőtt dolgozom így majd csak már hétfőn a postán....A tartalma egyelőre meglepetés.

Este biztosan nem érdekel a cukortartalom-ha lesz süti,alkohol.
Remélem jó estém lesz😎-szabálymentes,inzulin mentes,és szankció mentes!
Mert picit már ELÉG!

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése