2022. szeptember 19., hétfő

Dopping estére

Na az én konyhám biztosan nem ilyen...
Bár elosztás szerint pont ilyen,de nálam nincs ilyen rend.
És látni sem akarom.
Este 19 ó 20-ra értem haza.
Reggel 6 ó 30 kor indultam itthonról dolgozni.
Munka után tüdőszűrés,már felszólításra mert nyáron lejárt....és ezren voltak!
Onnan ügyintézés,Yettelen át a szeretett Patikámig.Ahol ezren voltak.
Inzulinrendelés úgy néz ki 60 napra megtörtént a háziorvos által,bár nem hittem benne hogy meglesz mert telefont nem vettek fel...és akkor már levelet írtam és borítékban odaadtam az egyik asszisztensnek,hogy legyen szíves tegye le az orvos asztalára.
Legyél a magad ura ha másképp nem megy....és még sikeresen fel is tudta írni,hát legyen is egy szavam!
Az Alapkezelő ajánlott levelében annyi volt,hogy dobozdíjra módosították M kiváltanivalóját,akkor már gondolom a gépben is rendet tettek a beküldött iratok alapján és innentől kezdve nem ütközik semmi problémába.(😎)

Este van de iszom egy kávét 19 ó 40...elinditottam egy mosógépet,addig bepakolok magamba egy kis szénhidrátot és megírom ezt a blogot(pár perc)- is mert ugye a gyerekek munkás ruhája stb...
És hazahoztam adminisztrációt valamikor meg kell írnom még az éjjelem maradt.....

És igen nem vagyok jól.
Kértem vérvételre is beutalót és bizony ezek a szívszorító-s dolgok és a pánik rohamok nem tudom hova vezetnek majd.Tesco kellős közepén ma....

Megyek,talán a mosógép is már csipogta hogy végzett...
(és még nem főztem holnapra😓)



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése