2022. szeptember 23., péntek

Péntek OFF

Elrohansz a tüdőszűrő leletedért mert már le kellett volna adnod de ma csak 13 óráig lehet átvenni .Hát persze péntek.Csak én voltam fél órával több időt a munkahelyen mint a munkaidőm pénteken...

Így hullafáradtan azt hitted milyen jó akkor ez is meglesz.Hát nem.Hétfőn újabb kör.

Most péntek és maradt 5 órám kb a mindenre.Vasárnap este érek haza és kezdődik a hétfőtől péntekig etap,most nekem 5 órám maradt 3 napra főzni,mosni,lakást gatyába rázni és...hát magammal is kellene kezdeni valamit.

Vettem sírra koszorút,mert persze nekem már sok út a temetőbe vezet...

És sok ember csak az idei téltől fél...-én már a következőért is aggódom mert semmivel nem lesz jobb,csak melegebb helyzetek várnak ránk..

Később:
Egy Tünemény Ismerősöm💓 felhívott telefonon,érezte valami nagyon nem kerek velem.
Jót beszélgettünk és megállapítottunk dolgokat és megbeszéltük személyesen (is)folytatjuk legközelebb!!

3 óra alatt sikerült mindennel végeznem,a virágaimról is gondoskodtam.

Zárom a pénteki napot.
Azaz most jön a magammal is kezdeni kéne valamit,még jó hogy a genetika adta lehetőségemmel élni tudok és kb nem látszom idősebbnek a koromnál,így csak alvás lesz és semmi extra szépészeti beavatkozások.😊

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése