2022. szeptember 8., csütörtök

Lassíts!

Néha azt hiszem,hogy rám szakad minden.
És az igazság az nem csak hiszem,hanem tényleg rám szakad minden.

Ma segítettem másokon,adományoztam is jó szívvel  és én nyitottam az intézményt,úgyis hajnalban kelek minden nap.....-alapon.
Hazafele Patika intézés,mert otthon van 2 lázasom,a gyerekek.

Onnan orvos,mert ugye Fe szint ellenőrzés és igazolás kérése a betegnek....
Ott nagyon nem értem mi volt a szituáció mert beteg egy darab sem.Igaz helyettesítés van -az orvos szabin-de egyből rámvisítottak mit keresek én igazolással a rendelőben,az csak emailben.Nem tudom valamiről lemaradtam volna???
Meg miért kell kiabálni velem?Maszkban voltam a homlokomig húzva,van oltásom valamennyi és ennyi is marad!!!!Illedelmesen köszöntem is,este fürödtem is.....-nem értem mi volt a baj.
Nem tágítottam az ajtóból hát mogorván mondták üljek le kint.
Hát én ültem.
És ültem.
Elfelejtettek?????-gondoltam,mert csak ültem kint egyedül.Beteg sehol.A telefonok csörögtek megállás nélkül.Telefonon zajlott a rendelés!-tényleg csak telefonon lehetett volna az orvost igénybe vennem....
Ez nonszensz.bemondásra ír fel gyógyszert.
Nos,aztán egyszer csak lett rám 2 perc-nem több!
Nagynehezen megírta az igazolást és kértem rá lehet-e nézni a laboreredményre?Azt mondja rá.
És nem nézett rá.Álltam az ajtóban.
Erre azt mondja adjak egy telefonszámot és visszahív.
Úgy lett,este hívott,egyelőre negatív a P laborja ami a jelen esetben szuper hír!!!
(én végigidegeskedtem ahogy bántak velem és lesz-e labor hír...de ez mellékes)

Aztán körvásárlás járat,mert hétvégén Anyukámat költöztetjük-300 km-t teszünk meg megint...és vasárnapig meg kell főzzek az itthonmaradóknak.Ez most elindult....Állva alszom el felette😓

Itthon köhögős,lázas társaság vesz körbe,az oviban is Covid....a Nővérem otthon karanténban.Ígen.karanténban ami nincs is.
Ő hiába lesz 5 percre hétvégén a költözés helyszínétől nem tud jönni segíteni mert karanténba tette az ANTSZ mert oltattlan és nem teheti ki a lábát,holott kutya baja nincs,tele energiával és még ha nem is olyan lelkesen de tanítani is bejárt!Kontakt lett szerencsétlenségére.
És nem teheti ki a lábát a lakásból.
Agyrém.
220 km.re lakunk egymástól és ott karantént írnak elő ha Covid kontakt vagy.Itt Bp en-semmit,az élet zajlik,mintha Covid nem is lenne.
Hogy is van ez?
Hol van egy egységes rendelet?
A Covid az Pesten más mint Baranyában????????????
Ebbe bele lehet dilizni.

Még nem vagy otthon a munkaidőd lejárt de adatokat kérnek olyan elég azonnali -ként a munkahelyedről.Hát semmi adatom nincs itthon és nem is lesz.
Azt hiszem elkalibrált életünk egy kicsit elcsúszott a norma világ felett.
Én tuszakolom magam a saját kis életemet hagyja békén a rendszer-be.És ha a rendszernek nem tetszik úgyis bélyegez...
De már nem sok van hátra és igazán nem lesz fontos a bélyeg,mert nekem konkrétan a létem lesz a tét ha nem tudom kifizetni a rezsiköltségeket egyedüliként.

Ki költözik hozzám,hogy osztozzunk a rezsiszámlán?

Norma világunk feledésbe merült.

Még holnap nekifutok a napnak és....

Megteremtem azokat a magánéleti perceket amire tudok építeni a jövő hétre nézve.
Mert nekem lehet nagy falat a továbblépés.
Lehet nem bírom.
Volt egy angina pectoris rosszullétem ami nem igazán tetszett nekem aznap.
4 óra mélykóma alvás történt ez után fényes nappal délután.....
Vegyük úgy ez a jel,hogy nem éri meg a rendszrbe belehalni.
Én lelassulok és megpróbálok úgy élni hogy túlélhető legyen hajsza nélkül is.

Aztán lehet rám haragudni,hogy nem vagyok stréber.
Én ennyit tudok jelen pillanatban kihozni magamból....

Másnak is azt javaslom:a magunk életét éljük és ne a más életét egészítsük ki!



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése