2022. szeptember 27., kedd

Alakulóban vagyok a jelenemben


Jusson idő..és ne csak dolgozni!
Mikor még otthon is szürettel kapcsolatos dolgot mented pendrivera ami jó lesz a szüret-projektre...
Állj!
És ekkor kerestem rá a fotótáramra!Van pár 10000 fotóm.Ez éltet.
Egy fotóért meg tudok veszni,hogy elkészítsem.Ha megvan a fotó,mehetünk tovább:)
És szemembe ötlött ez:


Ausztria.
Motorral gurultunk ide,napi 600 km után jó volt megpihenni....
Reggel isteni reggelit fogyasztva,még megmártózás itt és indulás egy újabb pár 100 km-re...
Istenem,ezt a szabadságot!
Autopályán,200 km/h sebességgel,soha-soha nem felejtem el ezt az érzést.

És nagyon úgy fest,hogy a sztrájkomat sem fogják engedni,a pedagógus éhbérért pedig én nem tudok dolgozni és sajnos éhbérért nem fognak nekem élelmiszert adni....(plussz 2 eltartott gyerekem van és egy ingatlan rezsistől,minden hozományával)
Óvónői szép mosolyom biztosan elegendő lesz a boltban?
Egy keresetből hogyan fogok tudni megélni????

Szendi Gábor szavait hallgattam,életvezetési tippeket adott túlélésre.
Ha tanácsot nem is,de azt adta nekem,hogy már bizony gondolkozóba estem a miként hogyan tekintetében.
Az biztos,hogy elég gyakran látogatom a temetőket,sajnos már van kikhez mennem.....És ott is óriási sóhajokkal nyugtázom,tovább kell lépni ezen....
Viszont a közeli Hozzátartózóim már tudják én miképp szeretnék megpihenni végleg és milyen nyughelyet tudnék elképzelni magamnak.Ezt fontosnak tartom még az életemben letisztázni.

Szendi Gábor:"Az élet percekből áll"Azaz nincs jövőkép.Nem tartja fontosnak az előrevetített tartalmat a jelenre helyezi a hangsúlyt.És igen,minden percet úgy kell megélni ahogy azt mi szeretnénk.
Azt hiszem egyet kell értenem vele.és ha valaki megorrol rám miért vagyok olyan amilyen,hát azért mert alakulóban vagyok a jelenemben😉

Hát egy cukros édes süti akkor csússzon hát le a jelenemben és adjunk az agyba impulzust.
A szénhidrátok meg vívják meg a harcukat(ahogy akarják)😊


 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése