2015. május 15., péntek

Elő-szülinap

Szülinapi előkészületek-persze diab témakörben.
Lényegében nem csak az ételt érinti,mert ha csavargás lesz és meccs is a hétvégén egyfajta összehangolás kell,azaz tervezés.Nekem 2 éve feladat és olyan 1 éve rutin már ez.Van,akinek ez még nem megy flottul és beleszalad ebbe-abba,amit nem kéne akkor és ott.Ilyen a rántott hús számolása,panírozása meccs előtt.(ha még soha nem készített grammra számolt ételt)
Meccs előtt nem eszik rántott húst.Nem jó és igen aki nem rutinos,attól nem fogadja el ezt az ételt.Ha megmondja "nem eszem rántott húst"-akkor nem eszik rántott húst.Nekem is megmondja,lepasszolja azt amit ő nem fog megenni.Pl mézeset,banánosat,aszalt gyümölcs tartalmú ételt passzol.(ezt meg kell érteni)

Izgulok,mert nem megyek a meccsére.Izgulok mert nem én főzök aznap rá.És viszont izgulhatok,mert éjjel én leszek vele.Őrzöm a vércukrát.

Tervezés alatt van egy libegő-s kirándulás is.Az ebéd melegétel lesz,a vacsit úton fogyasztjuk el,amit itthonról viszünk.
És még mindig nem vagyok jól,ezért rendkívüli szabinapot vettem ki,kettőt.Soha nem szoktam.Éreztem,ha nem teszem meg...nem tudom megcsinálni a hétvégét.

Készült egy klassz tortácska is.Joghurtos-natúr-a piskóta alap,eper és zseletinos túró réteg a tetején.A ch miatt.Egy szelet 8.5 ch.A rendelt torta-fruktózzal!-100gr/30 ch.Na ez az amit....majd M mérlegel melyik sütit vállalja be inkább.
Lényegében a Diab bolt rendlet tortájával is bonyodalom lett,mert igazán nem üzletszerű dolog történt,picit mérges is lettem,de ezentúl valószínű megmaradok az sk tortáimnál és vettem egy sütis könyvet is,csupa finomsággal.A diabetesben alapszabály:csak magadra hagyatkozz,az a biztos!És már többször beigazolódott.



                                                                                  ...
Képek később.:
Alap.


Túró a tetején.

kakaószórás a legtetején.

Igen megvágtuk,mert sosem fogy el nálunk 2 torta.....ha csak a napján eszünk belőle...

Ilyen az én tortám.Saját gyártmány.

Ez a rendelt.papír szerint 1300 gramm a nettó súlya.Hát.....picit kevesebb!Akkor mi alapján van kiszámolva a ch???????

A papír így mellé téve.Hát......Nem értem.nagyon nem értem.
Nem én mentem a tortáért.Így holnap rákérdezek azokra a lényeges dolgokra amik engem érdekelnének.:)

Picit nem az aminek lennie kéne.Rózsaszín???????????????????No de.....inkább lejjebb egy sorral:



Honvéd mez.Ajándék M-nak.Egy nagyon kedves Ismerősömtől,aki ügyesen eljuttatta oda ahol biztosan járok-kelek,ahol ismernek és ami összeköt.Update bolt.A csomag ott várt.Nagyon készséges volt velem az eladó,hiába az Update összeköt:)

Hálás köszönet még a Sweetkonyhánkba kapott ajándékokért is!!!!
M örült,tetszett neki és hálás vagyok,hogy ezt láthattam rajta!!!!

Cserébe menjen a smile:(köszönet jele Sweethomeban a smile-küldés):

Holnap libegőzés,ha az idő is úgy akarja.Az uzsi a libegőn fogyasztva:)

P ujja bibis.Körömágy gyulladás.Nagyon bírja a gyűrődést,ma felvágták neki....Drean benne,még zajlik a gyógyulás.
A fülem még mindig nem az igazi..kevésbé hallok.de nem kell nekem mindent hallani:)))Nem igaz?

Jó vércukrot mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése