2015. május 10., vasárnap

Mézes-fűszeres sárgarépa

Csoki kanállal habzsolni az életet.....Kávéhoz is isteni.Némi kókuszzsír és a kávé...jó hatással bír:))

Nyalóka is született.Saját gyártmány igen!!!

Honvéd Kosárlabda Akadémia.Malév-Honvéd C.Sajnos Malév vereséggel.De hajrá Malév!A vércukor alakulása.Mivel délre volt meghirdetve a meccs....szúrás idő.Így M 1 és fél órával előbb szúrt,de a kisétkezéseket is tudatosan előbb ette:)Így szendvicset készítettem az útra..P A és M felirattal.Ilyenkor mindenki szolidalitással szendvicsezik!A metróról leszállva elfogyasztottuk a napsütésben-félig villamoson:)Már megszoktuk!Nincs galiba ebből.Némileg fényevő P is megszokta az időre evést.Nem eszik sokat,de azt rendszeresen teszi.
A meccs előtt"elfelejtettem a Protein szeletemet megenni"-mondta M.Hát majd meglátjuk alapon úgyis elválik kellett-e volna még.

11-es cukorral zárt a meccs végén.Ez jó,nem tornázódott 15-24 köré..ahogy szokott.

A vacsira már tegnap rákészültem.A húst bepácoltam.Hozzá zöldség és igen cukorfüggvénye volt,hogy sült krumpli lesz.

Mézes-fűszeres sárgarépa.
Recept:
  • 3 sárgarépa
  • 3 gerezd fokhagyma
  • kókuszzsír
  • 1 ek méz-én diab mézet tettem hozzá,de nem 1 ek-nal,kevesebb is édesít
  • 1 ek oregano,bazsalikom
  • 1 kk curry
  • 1 kk kurkuma
  • bors

Kókuszzsíron megpárolni.Én előtte megfőztem 70%-ban a répát.Majd fűszerezés és végül a méz.
Ízletes,pikáns köret.P nem kóstolta meg,M óvatosan kóstolta,de ízlett neki!


Na persze ilyen kanállal keverem az ételeket:)


Vacsi:)-Diet üdítővel.(és nem véletlen furcsa már nekem a menzai koszt a munkahelyemen,nem is bírja a gyomrom).

Náthás vagyok-nem kicsit a tegnapi játszóterezés után valami megszállt...de még nekiugrok valami muffinnak,legyen számolós nasi a hétre,T1 és U1-re a tízórais dobozba.

Mindenkinek jó vércukrot kívánok!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése