2015. május 29., péntek

Kávés-kekszes,gesztenyegolyó

Esti gyártmány-mivel másnapra lehet csak szeletelni:)

  • Gullon keksz 1 csomag,kávés krém:1 Ráma-legközelebb én megpróbálom kókuszzsírral:)
  • 4 kanál tönkölyliszt
  • 2 dl tej
  • 1  és fél dl kávé
  •  15 dkg Eritritol
  • 3 ek kakaópor-zsírszegény
Sűrűre főzni és még melegen megkenni a kekszeket,majd másnap ferdén szletelni.



Albert keksz is jó,de ebben van cukor.4.5 ch/db Albert keksz.P kérte neki ilyen kekszet csináljak.Elvégre jó cukor mellett elmegy ez is csak szigorúan számolva a szénhidrátot!

gesztenye-golyó

1 cs natúr gesztenyemassza,nekem 2 ch eper diab lekvár,zabpehely a forgatáshoz.Én tettem bele Eritritolt,de a lekvár is bőven édes,legközelebb kihagyható a plusz édesítés!


Azért a gesztenyével óvatosan,de lehet-néha-az íz kedvéért:)

Vendégségbe is kerülnek a sütikből....sajnos ott nem diabos a gondolkodás-nem fertőztem még eléggé!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése