2015. május 29., péntek

Hollókői gasztrotérkép-most nem diabosan,de mégis...



Hollókői lépések..

A Vár..




Ez jó volt.Szivaccsal kitömött zoknikkal dobálóztak az iskolások,és pajzs fogta fel a támadást.Mi is kaptunk belőle.Kár,hogy nekünk nem volt "csata".:)


Minden zöld körben...


S a hajam.....de csak a szellő...amúgy rendben volt minden...


Kultúrális élményszerzés,érdekességekkel...






Voltak tiltott lépcsőfokok...de ha nem lett volna az,simán felmentem volna.

nos,palóc ember sem akadt:)))Alig voltak a faluban....csak iskolások,de az sok!:)


Sztrapacska,juhtúróval és szalonnával.Erős 9 pontos nálam.Finom volt,bár sokat nem ettem belőle,nekem nehéz étel.De kóstolónak nem volt rossz a helyi specialitás.





A nénik lelkiismeretesen ízelítőt adtak a falujuk régi életéből.Pattogatott kukoricát készítettek,ahogy a fonóban is tették annak idején szórakozásképp:)

A helyi motívumok díszítették az asztalt.


Palócleves,ami finom volt nagyon.Erős 9 pontos volt nálam.
Tényleg ízletesre sikeredett.

A sztrapacska juhturóval-szaalonnával is 9 pontos nálam.


És a szilvásgombóc.Alig cukrosat szemeltem ki persze:)Ízletes volt.9 pontos.

Hollókő a Világörökség része.Igen szép hely!

Nini egy sweet-rózsa is:)
Érdekesség,nem mindennapi:)


A Palóc emberek barátságosak!!!:)
A kerámia-farmnál időztem igazán:)
Kiszemelt kedvencem:)Az erkélyre milyen jó lett volna:)

Hollókő-i Macska:))Óvatosan figyelŐ:)

Verőfényes napsütésben D-vitamin pótlása.

Macskakövön Macska oson:)
Hollókőről zárom blogom:))))


Az otthoni cukorérték :10 alatti,se beevés,se semmi extra.Szuper.
A kollegális buszon pedig Sweetmami névjegykártya-osztás volt:))))))-többen nem tudták,hogy szénhidrátszámolásban jártas vagyok és nagy szemekkel figyeltek,figyelő fülekkel füleltek mi az a Sweet-élet(mód).

Töltődés volt a javából,de az ételek nehezek voltak nekem és kisebb kűzdésen keresztülmentem.Holnap várom a salimat és grillezek egy kis húst...egymagam leszek,a gyerekek az apukájuknál töltik az ebédidőt:)))
Készül még egy light gesztenyegolyó.
(Gesztenyemassza-natúr,Eritritol,diab lekvár,zabpehelybe forgatva-díszes muffinpapírba téve-és jól meg kell csak enni)

És Hollókő előtt valóban ott van a Holló,a falu előtti bevezető úton:)))))

Jó vércukrot mindenkinek!





















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése