2015. május 26., kedd

Esőnap

Vércukorcsökkentő ping-pong- party az esős napokon.Mozgás és egyfelől buli-sokat nevettünk.Egy-egy szerva....ha sikerült.

Lényegében az ötletesség az,ami kell a többi már megy magától.

Csak én nem megyek magamtól,egyre nehezebben....elfáradtam.Néha már....úgy feladnám..(nem vicc)

Persze van még bennem pici erő,de korántsem annyi mint eddig volt.Mindenhol,mindenki próbára tesz.Egészségi oldalról és lelki oldalról egyaránt.
Egyik nap M mutatja a lábujját.Hát....csak beütötte edzésen-de....nagyon csúnyán nem gyógyul....Orvos még nem látta,szerintem gyorsan-gyorsan rá kéne pillantani..és akkor még felmerült a szívprobléma.Láthatóan van billentyű-gond és még normál működés mellett.Meddig tarthat egy jól működő diabos,még normás szívbillnetyű- funkció mellett szuperáló szervezet???

Minden nap egy ajándék!!!!!!!!!!!


M-nak sokkal többet engedek...Pont ezért.

Jövőre továbbtanulás.

Mi lebeg a szemem előtt?

Diabosság elfogadása egyes pont.
Kettes pont:mozgáslehetőség biztosítása.
Hármas pont:lakóhely közelsége
Négyes pont.....mit lehet tanulni ott...Valami ilyen sorrendben.

Egyik este csak kiszól M a szobájából:"ha kigyógyulnék a cukorbetegségből,akkor is így ennék szerintem mint most,csak nem számolnék,de ezeket enném az biztos,már megszoktam"A tudatosság már megvan benne!!!
Kölnből vendégek voltak nálunk a hétvégén.A kislány 4 éves.Annyira édi-bédi volt végigette a golyókat színek szerint.Diabos sütit evett és fel sem tűnt neki,nagyon ízlett!:)
Általában nálunk itthon nincs nasi-Általában mindig én készítek valamit és abból lehet enni.Nálunk baj van,ha valaki nasizni akar,nagyon ritkán van.Részünkről nem gond,de aki nincs ehhez szokva????!!!

Tudatosságra szoktatás Sweethomeban.Ja és mi sem éhezünk ennek ellenére!Lásd csokikanál.Hmmm:)












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése