2015. május 6., szerda

Pokoli éjszaka

Lehet ez az ikon lesz az újraéledt napok nyomdája.:)
Éjjel-pokoli volt.
Edzés után is már alacsony.Még az esti szökőkútnál vártam a gyerekeket edzésről,este 21 óra....találkozásunkkor elmondta még kisétált a villamoshoz M.
Már ott sejtettem a 4.2-es cukor galibát okoz.
Okozott.
3-as cukorral kissé-nagyon zavarodott éjjeli mérés,és hipóellátáskor némi agresszió,némi nem akarom,vagy nem tudom már ellátni magam állapot.Hajnali 3-kor sok-sok perces ébresztés után..hipóellátás.

Bekavarhatott az időjárás is.De a jó edzés,mert hajtós volt,az is tehetett érte.Kellő mennyiségű és aránylag jó ch-okkal engedtem el.

De a reggeli szuszogás megvolt,és hálás vagyok.
Ma este fél 8-tól meccs.
Győzelem a cél.P táncol,de a 19: 03-as busszal irány a pálya-és megyünk a lelátóra.Ott leszünk kezdésre:)

Dupla kávéval indítottam.Hosszú lesz a nap/om.És a munkahelyemen is azt kellett magyarázzam már a felsőbb szervnél,hogy a chips-mint olyan-miért nem jó reggelire a gyereknek.Nos emelt fővel jegyzem meg:valóban kerekperecmegmondtamígyegybenaszülőnekmiértnemjóachipsagyereknekreggelire.Nos,döntse el mindenki maga,hogy mit árthattam a szülőnek.És olvassa el a pl mai bejegyzésemet mit teszek és mit meg nem teszek egy gyerekért.És beszélgessünk!:)

Nagyon összekapom magam és jó nap lesz,még átbeszélem M-nal az inzuadagokat,mert valószínű valamelyikből vissza kell venni 1 egységet.És goooo dolgozni.Ja és P sztorija még itt várat magára.mert ő is alakított/alakít...de ezt majd egy következő bejegyzésben,mert elkések:)a munkahelyemről..............

Jó vércukrot Mindenkinek!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése