2015. május 28., csütörtök

Kókusz kocka

Első lett,na nem gasztro versenyen,szép füzet versenyen.A könyv amit kapott nagyon hasznos,minden este ebből van felolvasás...


  • "Anya,csinálj valami sütit"Kókusz kockák

  • 3 tojás
  • 2 natúr joghurt
  • Eritritol-érzésre
  • kókuszzsír-nekem 2 ek
  • sütőpor,-nekem fél zacskó
  • szódabikarbóna-nekem érzésre kb 1 kk
  • 2 pohár liszt nekem 228 gramm(tönköly)
  • kakaópor-zsírszegény,cukrozatlan
  • citromlé
Majd kókuszzsír,kakaó,Eritrit-gőz fölött felolvasztva és ebbe beleforgatni a kis kockákat,majd kókuszreszelékbe forgatni.És hűtőbe tenni.

1 kocka 3 ch lett nekem.

Holnap Hollókői élményben részesülök:palócleves,szrapacska,szilvás gombóc és teaház.Ez a kikapcsolódás most lehet jól jön nekem??2 órányi távollét Budapesttől:)))Gasztronómiafigyelés,és friss levegő szívása lesz a cél.

A gyerekek itthon örülnek,anya csak este jön:))))))-a vércukorértékeken úgyis látok mindent:)))))))


Jó vércukrot mindenkinek!

Ui:hadiállapotok M-nál,hipózáskor zabálások,a készlet mindig üres és agyrém a vásárlás és minden egyes diabmegbeszélésünk haszontalan.Bejegyzés készül.Minden diabos kamasz ilyen?????


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése