2015. május 31., vasárnap

Margitszigeti gyereknap a diab tükrében.



Már szombat este elkészítettem a vasárnapi ebédet,M -nak 60 ch-ra nézve.Piknikre.Tojásos-tésztasaláta-majonézzel.2 pirítós kenyér,többmagvas kenyérrel.És 2 szelet kávés sütemény.
 De aztán reggel vasárnap esett az eső,borult volt,egészen 1 óráig!Így otthon volt az ebéd.Persze azt ettük,csak nem piknikként...
És ott-mire odaértünk-kisütött a nap!!!!! 

Egy 2012-es rajzversenyen vettek részt a gyerekek és akkor nyerték az 1 órás bringóhintózást ingyen.Most váltottuk be a jegyet,3 év telt el...de eljött az idő.Egyébként 3680 ft-lett volna 60 perc.








Nem akart eljönni M.Talán ez volt az utolsó gyereknap így együtt.Megértem.nagyok lettek a gyerekek,de szemlátomást azért még nem annyira felnőtt:))))

Nem én vezettem.Egyszer ki is szálltam-elég volt a Hamilton -kanyarokból!:)

Minden zöld..csodaszépségesmargitsziget!!!!



Otthagytak míg én fotóztam:)))))

Relax.....és zene szólt közben-pont a matiné összeállítás 16 órakor.De jó volt a Micimackós zene is:)Elvégre gyereknap van!!!!!



















Jaj de jó a napocska,hát sokan énekeltük délelőtt:"Süss fel nap..."-így sikerült!Nagyon-nagyon köszönöm!






Napocskás!!!!




Jó vércukorkoordinátor mozgásosdélutános:)

Vizipók találkozása a többiekkel:)

Mérés a padon,10 perces a csúszás,ilyenkor belefér!


                                                                          Kiváló!


Hazafelé Bkk-val.Már magasabb a cukor fél 5 kor.Fránya gyors melegfront..:(

Vár még itt.Otthonról az ablakból is vár,csak sokkal kisebb már a légvonal-képben.

15-ös lett a cukor 18 órakor.Nem beevés,hisz mozgás volt és nem volt a 3 órás 15 ch-s uzsin kívül más.Egyszerűen a melegfront.....

M erős 7-essel zárta a napot,én 9-est adok és P is 9 ponttal zárt!Összességében ez jó pontszám!Hálás vagyok,hogy délutánra gyönyörűséges idő lett!!!!

Jó vércukrot mindenkinek!!!!!

Ui:Minket nem hatott meg fagyi,lángos,útszéli vattacukor,főtt kukorica,üdítő...Minden a táskánkban volt!Akkor jársz a legjobban ha tudatosan csomagolsz!!!!Szerintem.....









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése