2019. július 29., hétfő

Cafeteria -nyaralás előkészületei

2 dolog foglalkoztat...a nyaralás.Hogy minden meglegyen.Volt rá alkalom,hogy nem jó időpontban pakoltam fel a kis családom:))))-a foglalás nem arra az időpontra szólt.Volt alakalom arra,hogy Balatonra néző szoba volt a fő cél...hát..nem sikerült....de leginkább az utazás az,ami most nagyjából sikeresnek kell lennie,mivel hosszú az út...Elvileg félpanziós foglalásom van:)Ez abból is jó,hogy finomakat fogunk enni,de majd lásd itt a blogon :nem mosogatok,nem kell kitaláljam a nagy kérdést:

.Csak reggel és este kényelmesen elfogyasztani az ételeket.Ez aztán a nyaralás!Sweetmami boldog lesz!Nagyjából látom,hogy sokat fogunk csavarogni,így a vércukorral nagy baj nem lehet majd még akkor sem ha a félpanzió bőséges lesz.
A cafeteria-nyaralás előtt már beszerezve az Inzulin,stix a vércukormérőbe és minden olyan ami fontos lehet.Már nem cuccolunk fel diabetikus cuccokkal,mint régebben.Így 3 bőröndnyi holmival érkezünk és gondolom ennyivel távozunk is:)

Izgalmas lesz egy kamasszal és már egy felnőtt nagyfiúval nyaralni.Azt hiszem én a rangidős leszek az akinek programot szervez a 2 kamasz.De...most hagyom is.Nagyon várom a nyaralást!Tihanyban otthagytam őket pár éve pont ebből adódóan,hogy nem csinálták azt amit én mondok....hát levontam a következtetést,picit hagyom kibontakozni őket.
Egy képeslapot biztos feladok onnan💓!!!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése