2019. július 28., vasárnap

Velencei tónál piknikezés


Esti kikapcsolódás.M a Balcsin,vitte a cukorbetegséget magával,profin összerakva az inzulinos cucc és a hipoellátás kellékei és a pót ez-az ha szükséges lenne.Pénzt kért az étkezésre,hogy ő azt megoldja.Nálunk már így megy.Burger King menüvel állított haza a 2 nap Balcsi után,gondolom kiválóan😔megoldotta ott is a diabeteses étkezését.P már itthon van Budapesten,picit csiszolódnunk kell még hogy mit szeretne enni,de jó már végre látni 3 hét nyaralása után!!!💓🙏


Nagyon szép Velencei tóhoz kaptam meghívást.Persze elfogadtam.Nem volt strandidő,de nem kihagyható a vízben mártózás:)
Az én feladatom volt az étel elkészítése  a piknikre.Kurkumás-currys csirkemellett készítettem salátával,rántott sajttal és saláta öntettel.Igazán nem sok ch-t tartalmazott és még ajándékba mini csokit kaptunk,ami így-hogy pici cukros csokoládé-elfogyasztásra került.
Leginkább lemondunk a desszertről ha tehetjük,és ha kiadós az étel amit eszünk nem szükséges már a nasi!:)
A piknikezés a pléden nagyon jól sikerült.💓🙏


Egy mozi  is belefért a hétvégébe.Kicsit éltünk a gasztronómia minden bevethető lehetőségével.(Ikea)Hm,volt desszert....De!A vacsi elmaradt....:)L,P és én moziztunk,egyikünk sem diabeteses,de mindhárman figyeljük azért mit és mennyit eszünk!

Csak ajánlani tudom a szabadban történő piknikezést.Nagyon-nagyon....!!!!🙏

Jó kis hétvége volt,és jönnek a hétköznapi napok!Azért iktassunk be ezeken a napokon is egy programot,ami kizökkent,ami jót tesz,ami éltet,ami beépül a 💓-be.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése